Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

growshop holland heeft leuke betaalbare complete setjes ik was klaar voor 125 geloof ik
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@audiosystemrolla...
      Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
      growshop holland heeft leuke betaalbare complete setjes ik was klaar voor 125 geloof ik
      net ff gekeken op de site...ziet er goed uit voor de prijs..alles compleet voor110....hoe zit het met het lawaai??
      Last edited by michael4477; 29 November 2012, 11:00.

Comment

lokes

mooi hokje trouwens !!

mss kleine opmerking !! => mss onder je schoteltjes tog nog lekbakje leggen ??

voor de rest ziet ehet er hier netjes uit

keep it green
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
          lokes

mooi hokje trouwens !!

mss kleine opmerking !! => mss onder je schoteltjes tog nog lekbakje leggen ??

voor de rest ziet ehet er hier netjes uit

keep it green
          welkom k1,alle opmerkingen zijn meer dan welkom lekbakjes onder de schoteltjes zal ik doen?maar nu vraagje ook vullen voor lv??
          greets

Comment

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

umm geen lekbakjes he !!

lekbak !!

zelfde als je in een tentje hebt

handig tegen het morsen !! is maar om je vloer te beschermen he , vind het beetje raar dat er geen onderkant inzit :d

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@k1...ha ha ha nu snap ik hem...maar er zit wel degelijk een onderkant in het kastje...ik had nog wat vloerdelen over die ook in die kamer ligt...op foto lijkt het dat kast geen onderkant heeft...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hoi rodigan

bedankt voor je antwoord..zal ff kort uitlegje geven waar ik bang voor ben...mijn kastje staat in een kamer boven in huis, in het kastje 2*pc fan van 100 kuub zowel in als uitlaat...kastje circuleert zijn lucht weer in die kamer,elke dag zet ik raam open voor frisse lucht(uurtje)...in het kastje werd eerst te warm...opgelost door een flexible buis tegen de uitlaat te monteren en de andere kant boven mijn plantjes te hangen,werkt goed,nu 28gr maar ben bang als filter er op komt(moet ik nog maken/kopen)het te warm wordt en heeft dat fannetje nog genoeg capaciteit om het door te filter te blazen..
                denk toch dat ik ook voor een oplossing zoals jij het nu hebt gaa...alleen frisse lucht als inlaat wordt probleem..
                overdag de chauffage ook branden en als de lampen aan gaan zet ik die boven weer dicht,raam open voor een uurtje en dan blijft het redelijk voor de rest van de avond...smorgens als lampen uitgaan weer naar boven om verwarming weer aan te zetten...beetje veel handelingen waar ikgraag van af wil,heb het er wel graag voor over

zo dag 10...net weer ff bij ze boven geweest..alles lijkt goed te gaan...morgen maar ff weer beetje water geven...
                IMG_4091.jpgIMG_4093.jpgIMG_4099.jpgIMG_4094.jpg

Comment

goedenmorgen...een kleine update...eergister mijn kast aangepast,heb nu beide pc fannetje naast me kaar als uitlaat gezet en een pasieve luchtinlaat...met lampen aan 26.3 gr en lv 40%.... overdag kast 21 gr met verw op stand 1....plantjes gaan als kool...klein ongelukje gehad met een plant,blad beetje beschadigd...eind van de middag zal ik wat fototjes erop zetten..

ave

zoals beloofd de foto's...13 dagen nadat ze hun hoofdje bovenstaken..
                  IMG_4147.jpgIMG_4148.jpgIMG_4149.jpgIMG_4150.jpg

IMG_4153.jpgIMG_4154.jpgIMG_4155.jpgIMG_4156.jpg

Comment

Mooi! Gaat goed
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

dag 16

ze gaan goed naar mijn gevoel maar op de bladsteel(haartjes op bladsteel) zie ik bruine verkleuring???moet ik me zorgen maken????verders zien bladeren mooi groen uit...
                      iemand advies voor me?hoop dat het een beetje te zien is op deze fotos
                      alvast bedankt
                      IMG_4179.jpgIMG_4155.jpg

Comment

Egegehehe, heeft 'ie zijn eerste plantje als avatar
                        Bekommer je niet om de stelen dude, zolang ze groen zijn is het goed.
                        Keep on goi'N!
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

he weedoholic,zekers heb ik mijn eerste plantje als avatar...best trots!!!
                          maar bedankt voor het gerustellende antwoord!!

Comment

graag advies.

gister heb ik mijn afzuiging veranderd,toch maar een buisvenilator met bijpassend filter gekocht voor in mijn kast...toen ik mijn plantjes uit de kast haalde kwam ik erachter dat een plant gele puntjes begon te vertonen op de bladeren...eenmaal alles weer werkende plantjes er in en een beetje bewaterd...lamp voor de zekerheid iets hoger gehangen 37 cm.. net heb ik weer gekeken...de puntjes zijn niet echt vergroot maar er zijn wel ander bladen waar het een beetje bij begint(dit is de grootste)...de andere planten zien er alle goed uit..veel hierover opgezocht maar ik denk verbranding door lamp/net lamp op 40 gehangen voor de zekerheid.
                            heb drie dagen geleden beetje alga bloom toegevoegd aan het water..4ml op 1l...verders hebben ze alleen water gekregen...ik denk geen voeding probleem maar ja het is mijn eerste kweek dus advies is meer dan welkom op moment..
                            oh ja temp nu is wel iets hoger 28.7 denk door de filter...
                            IMG_4188.jpgIMG_4186.jpgIMG_4185.jpg
                            Last edited by michael4477; 7 December 2012, 16:22.

Comment

In je eerste post -je eerste plaatje- zie ik je inlaat direkt op je planten gericht.
                              Nou weet ik niet hoe je kweekomgeving is, maar als je meteen lucht van buiten pakt (nu het koud is dus) en deze naar je planten geleidt dan kan dat als een 'shock' zijn voor ze.
                              Met deze temperaturen buiten doe zuig ik zeker geen lucht van buiten direct mijn tent in.
                              Mijn tent staat overigens in een hok waar een kiepraam in de kamer open is, ook heb ik een wand getrokken in die kamer zodat ik in dezelfde kamer kan uitblazen.

Verbranding door je lamp gebeurt niet zo snel, in mijn tent wordt het regelmatig net wat warmer; ~29-30graden.
                              Als ze het te warm door je lamp hebben dan krullen de bladeren ietwat omhoog als ik me niet vergis.
                              Ik denk eerder aan te veel voeding; ik kweek gemakkelijk zaadplanten 2 weken door in zaai&&stekgrond zonder toegevoegde voeding! Ik ga dus niet blind uit van kweekschema's.
                              Ik zou nu alleen water geven want ze staan er voor de rest goed groen erbij!

En volgende keer je pot tot aan de rand vullen, ouwe krent
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

hey weedoholic

ha ha ha ja de zak was op en wou niet meer bij halen maar daar weer van geleerd....mijn kast staat boven in een kamer...haalt de lucht vanuit die kamer rond de 19 gr...ventieleer elke dag een uur... ze waren twee weekjes toen ik ze beetje voeding gaf...gelukkig een keertje dus...maar vreemd dat die andere dat niet hebben???? maar wederom bedankt weedovic voor het geruststellende antwoord!!!

Comment

Bezig...
                                X