Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

oke...zo zat ik ook ongeveer afgelopen week...kreeg de indruk dat ze wel wat meer konden gebruiken...probeer nu op 1.5l per plant/week,kijken hoe ze zich houdt...fijn dat je ook antwoord geeft,daar kan ik wat mee...zo kan ik mooi vergelijken en leren top

Comment

Ze bleven waanzinnig groen tot op het einde bij mij :p Echt wonderbaarlijk, een super makkelijk soortje. En er zal wel wat van af komen!
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

leuk verslag 4477, blijf ik met intresse volgen

groeten motty

Comment

Staan d'r prima groen bij hoor!
          Groeivoeding zou ik geven vanaf zichtbare groei, begin dan met een halve dosering. Wacht ff een paar dagen en kijk 't an.
          Er meer bij flikkeren gaat immers gemakkelijker dan 'eruit' halen als er te veel in je pot zit. Dat gaat niet.
          Vanaf bloeiweek 5 zijn boosters wel aan te raden, deze worden doorgaans 1 maal & maar 1 week mee gegeven.

Verder zijn bacterien/enzymes en dat soort crap goed om gedurende je kweek te gebruiken om je bodemleven op gang te houden.
          Ook niet afzuren/EC meten, maar gewoon rollen negurrrrrrrrr
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

klein updatje...bijna 5weekjes maar ze zijn nog wat gegroeid...grootste 44cm kleinste 33cm en de rest rond 38cm...
            lv en temp ook prima.
            IMG_4233.jpgIMG_4234.jpgIMG_4239.jpgIMG_4241.jpgIMG_4243.jpgIMG_4244.jpg

ze gaan lekker naar mijn gevoel maar toen ik ze wat aan t bestuderen was heb ik dit gezien...ik twijfel een beetje(moet ik me zorgen maken/of zit ik me gewoon te druk te maken) dus graag jullie mening!!!!!
            IMG_4235.jpgIMG_4237.jpgIMG_4242.jpg

alvast bedankt weer
            Attached Files

Comment

Als je vreest dat het de balletjes van een herma zijn, ik denk het niet.

Comment

ik vrees van wel hou het goed in de gaten
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@francisp&berry.... dank jullie wel..maar ik twijfel nog steeds...heb dit bij een gevonden...bij een ander is dat balletje veel kleiner en groeit mooie een haartje uit!!!deze lijkt echt op een bal...klopt het ook dat als ik nu steeds dat balletje weg snij ik de plant kan laten staan???

laters

Comment

kan zijn als je alle balletjes op tijd wegknipt voor ze open springen en gaan stuiven.
                    mijn ervaring is, zodra je denkt dat het er allemaal anders uit ziet dan is het ook zo.
                    ik heb er zelf 4 gehad, 1 begon en heeft de andere toe ook bekeerd.
                    zodra je het zeker weet zou ik hem / haar wegdoen

sigpic

Comment

he berry dank je wel...zit druk te lezen in mannentje/vrouwtje sticky...maar twijfel nog wel...komt wel een wit haartje uit het balletje...straks maar ff goed bestuderen en de rest goed nakijken...ik neem aan dat je die balletjes overal moet zien bij de oksels???of zegt het aantal iets over de stadium waarin de plant zich bevindt???sorry voor de boel vragen in een keer,maar hoop op snel antwoorden...ik ga maar weer eens verder neuzen.....
                      alvast bedankt

Comment

als die balletjes 1 maal beginnen zitten ze binnen no time overal, die herma's bij mij hadden ook haartjes uit de balletjes, 2 slachtig he herma, dus topvorming en balzakken, resultaaat is kleine topjes vol zaad. maar kijk het nog even aan. ik zeg alleen maar , ziet het er vreemd uit dan is het ook zo, je weet zelf wel hoe een plantje eruit moet zien toch. succes makker

sigpic

Comment

he berry, ik weet wel hoe ze er moeten zien(theorie) maar deze zijn me eerste planten(praktijk).. gewoon op je gevoel afgaan,maar hoop dat mijn gevoel toch fout zit...maar jij hartstikke bedankt man voor de zeer nuttige info!!!

Comment

Daar zijn we hier voor michael, ik heb ook altijd een hoop vragen, maar de kweekjes zullen alleen maar beter en beter worden

sigpic

Comment

Comment

@bramonis..welkom,dus jij denk ook een herma...tja balen balen...straks nog even goed op onderzoek en denk dat ik eerst de ballen verwijder...maar even aankijken..even over de kast,ik neb nu een buisventilator van 185 kuub+filter...temp(na een hoop gepruts met pc fans) in het hok wordt niet hoger dan 29(niet optimaal maar goed te doen) inderdaad krullen ze iets maar heb dat bij andere ook veel gezien maar ga ze zo toch wat hoger hangen..heb ook extra pc fan die gelijk de warmte weghaalt bij de lamp en richting buisven blaast...lamp hangt 30 cm boven de planten.. dus begrijp je badkamerventilatoroplossing niet zo goed,bedoel je die als extra wand doorvoer,of gewoon in de kast zelf ophangen bij de lamp? maar ik hoor graag wat je precies bedoeld. om even op de plantjes terug te komen,ik heb een stuk van vale gelezen over zaadhoesen in het stickie mannentje/vrouwtje...heb mijn foto bewerkt zou het niet misschien een zaadhoes kunnen zijn,komt vaker voor bij afjes(hoop,hoop),ik moet me daarin nog verdiepen...
                                IMG_4235.JPG
                                zal nog even geduld moeten hebben maar zal ze gelijk even goed bekijken en ik hou jullie even op de hoogte met wat ik er verder mee zal doen...begin er wel wat van te balen maar leer er wel de plantjes van kennen...
                                Last edited by michael4477; 23 December 2012, 13:40.

Comment

Bezig...
                                X