Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower
Get Best Deals on Hydroponic supplies & equipment online at MaxGrowShop the official wholesaler of Grow Kits, Grow Lights,Tents etc. Lowest Price Guarantee.
deze kunnen de temperatuur nog verder naar beneden halen
Re: eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower
@weedoholic
dat klopt, het idee is goed maar men neemt geen lexaan (wat wel lumen transparant kan zijn)
of glas, maar daarvoor goedkoop kunststof, en dat 'kan' stralingsremmend werken. vandaar de ventilator
oplossing. dan kun je zelf handig een afzuiger bouwen. maar t is maar een idee. ieder z'n meug.
Zwenkventilatie heeft als functie: de afvoer van de door de lamp verwarmde lucht (convectiewarmte), verkoeling van het blad door de luchtcirculatie (verdamping van "transpiratievocht") en de aanvoer en circulatie van verse lucht door de gehele plant, wat de CO2 opname ten goede komt. Wat een zwenkventilator niet kan wegblazen, is infraroodstraling: die wordt nu eenmaal geabsorbeerd door het bestraalde oppervlak. Vergelijk het maar met rontgenstraling: die blaas je ook niet weg met een ventilator.
heren.... de hermas zijn verhuisd..gvd het waren er twee...rest goed nagekeken maar niets vreemd gezien...we zullen zien..
de hermas zijn naar een kameraad gegaan..kijken hoe die verder ontwikkelt...
@bramonius, ik begrijp nu wel wat je bedoelt en dat geeft zeker stof tot nadenken,ik hou je op de hoogte...
@berry rider..altijd op je eerste gevoel afgaan..dat blijkt wel weer maar tja je blijft beetje hopen he...
heren bedankt voor jullie snelle antwoorden/hulp en we gaan vrolijk verder
Aaah ja, lexaan ken ik wel. Heb ik in 't verleden mee gewerkt, alleen waren dat platen van 2000x4000x4mm
Gewoon die fan tussen lamp en toppen door laten blazen, vind die cooltubes maar hip gelul.
Anders gewoon meer afzuigen als dat mogelijk is, eventueel een grotere afzuiger. Daar zou ik dan voor gaan.
Heb je die kachel aan staan naast dat hok?
Tikkie terug zou ik zeggen, en dat er een raam openstaat is vanzelfsprekend neem ik aan?
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
de beste wensen iedereen,
was weer even een tijdje geleden...de dames gaan lekker en de aanpassingen aan de kast zijn zeer geslaagd!
temp met lamp aan nu 25.5 lv 40% als lampen uit zijn gem 20/22.
de hermas die verhuisd zijn die houden hun zowaar goed...gaan niet hard maar zien er mooi groen uit...maar even afwachten of er iets van over blijft...
de andere drie gaan lekker...fotos genomen op 29-12-12. IMG_4317.jpgIMG_4311.jpgIMG_4313.jpgIMG_4328.jpg
duidelijk te zien dat ze het wat warmpjes hadden...
deze fotos zijn van 3-01-13 2013-01-03_15-11-43_26.jpg2013-01-03_15-12-48_362.jpg2013-01-03_15-13-17_398.jpg2013-01-03_15-11-50_459.jpg
voor men eerste keer vind ik ze er goed uit zien,nu nog geduldig afwachten......
laters
Last edited by michael4477; 5 January 2013, 18:22.
Wow daar zijn dikke cola's in de maak! Ze zijn precies wel wat gestrekt, maar groeien zullen ze nu wel niet meer doen :p In het vervolg de lamp toch ietskes lager hangen
Comment