Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

Nu nog niet spoelen hoor. Kunnen nog 2 weken voeding gebruiken. Klieven is ook al wat vroeg. Want dat wil zeggen dat je best na 2 weken de plant omhakt dan (herma kan zich na ongeveer 2 weken ontpoppen na hevige stress (klieven)). Die eerste zal misschien binnen 2 weken klaar zijn, maar ik vermoed dat het nog wat langer zal duren. De toppen moeten nog echt aandikken hoor. Voor de rest ziet alles er OK uit.

EDIT: Loepje. Dat p1 nu al milky is zou me zeer verbazen
    Last edited by Rodigan; 14 January 2013, 20:42.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

he rodigan...p1 laat ik nu maar zo gaan...p2 zal ik weer voeding geven...bedankt voor de info..

ja dat loepje kijkt toch wel heel helder en duidelijk maar vergroot maar 15 maal,...denk dat ik meer de schuldige ben in dit verhaal ha ha ha ...eerste keer dat ik naar trichomes kijk
      maar zal waarschijnlijk ook niet genoeg zijn 15*...we bekijken het geduldig af....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ben ik weer...

heb even een fototje bewerkt hoop dat ie beetje duidelijk is maar kan iemand mij even op weg helpen...
      mijn gevoel zegt dat ik toch melkachtige kleuren zie..
      IMG_4371.JPG

alvast bedankt

Comment

Ja, maar geloof me. De 'wiet' moet echt nog uit de toppen groeien. Of hoe heten die dingen ook al weer die verdriedubbelen (vervier, ... :p). Bij p1 moet dit nog komen. Top zal echt nog zwellen. Beetje geduld nog
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

Klopt wat Rodigan zegt, je top is nog niet in afbloei .. Ziet er nog niet echt zls wiet uit he... Wel mooie haren , laat haar maar nog even braden succes met de oogstkoorts

Comment

Geduld is een schone zaak
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

goedenmorgen heren...bedankt weer voor de nuttige info...geduld is zeker een schone zaak berry heb eigenlijk het schema van de zaadleverancier aangehouden maar blijkt maar weer dat ze nog langer moeten...weet ook iemand wat rodigan precies bedoelt(wat hij bedoelt snap ik maar de juiste benaming) kan ik me even beter gaan verdiepen hier...
              alvast bedankt

michael

Comment

Volgens mij noemen ze dat calyx die nog steeds nieuw doorkomen (pistelparen die nieuw uitgroeien).

sigpic

Comment

uhm 2de bloei dus !!!
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@ berry
                    bedankt.....ga er gelijk mee aan de slag!!!
                    @ k1
                    thanks voor de info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                      Volgens mij noemen ze dat calyx die nog steeds nieuw doorkomen (pistelparen die nieuw uitgroeien).
                      Dat noemen ze idd calyx(of je het zo schrijft, weet ik niet)
                      Maar dat zijn de zakjes die aan de pistel groeien, en als ie bevrucht is, komen daar de zaden in.
                      Het is belangrijk die even laten aanzwellen tot kleine balletjes(is allemaal massa-gewicht)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                        goed onthouden berry, maar zelfs daar zijn ze nog niet

michael je planten mogen echt nog wel een tijdje. de eerste bloei is nog niet eens door de fasering heen.
                        die moet zeg nog beginnen met nadenken over de rijping . nee schoon geduld hebben dan komt dat wel.

de calyx moeten verdikken. een goeie meet graad hoe dik je calyx bij de bloemen worden is de eerdere
                        voorbloei bekijken. dit zijn losse calyx die op zichzelf evolueren en dus ook eerder hun max grootte
                        bereiken. dan heb je een potentieel stukje vergelijking.

(bloeitijden van leveranciers zijn vanuit perfectie opgesteld. die kweken in een lab met 1200Watt per plant.
                        zelfs de lucht is soms steriel gehouden bij deze test rondes, dus voor ons geen vergelijking. het beste kun
                        je uitgaan van je eigen eerder ervaring. dus duurt bij jou een NLX 13 weken, dan duurt ie volgende keer bij jou
                        waarschijnlijk ook 13 weken. ga uit van jezelf en niet verpakkingen. als er op mijn biefstuk staat dat ik hem 17
                        minuten moet bakken in de frituur, dan denk ik dat ik dat ook niet doe.)

komt vanzelf goed, rustig aan en lekker laten bloeien sterkte en groetjes.

Comment

Goeie info van ervaren kwekers moet je goed onthouden bramonius, nog eens bedankt

sigpic

Comment

ha heren

en als iemand in de sloot springt spring ik er niet achteraan(of het moest mijn vrouw zijn)....ik heb de bloeitijd beetje als indicatie aangehouden omdat ik zelf geen vergelijkingsmateriaal heb....(behalve veel nuttige verslagen)... ik ben al druk aan het googlen...huiswerk verbeteren maar hebben jullie miss nog een linkje waar ik miss overheen kijk???
                            @bramonius...pakketje is klaar gezet!!! hoop van de week binnen krijgen...

alweer bedankt heren...

Comment

Zeker niet als het mijn vrouw zou zijn :p

Comment

goedenmorgen

wat een weertje he...niets aan die koud,maar hier zijn we weer voor een updatje van de dames....
                                ondanks het weer zeer tevreden over de temperaturen...lamp aan 26,5 gr en lv 40% en lamp uit 20,5 en lv 60% en constant in de kast,geen hoge schommelingen meer..

we beginnen met plantje 5...die heb ik maar zo laten gaan,maar die gaat nog steeds het hardst...en denk dat die van het weekend om gaat,zondag is ze twee weken gekliefd....trichomes zijn milky,nog geen amber kunnen bespeuren....
                                IMG_4463.jpgIMG_4464.jpg
                                plantje 2.....hier was ik mee begonnen te spoelen maar veulst te vroeg!!!!die heb ik even laten droog trekken en toen langzaam weer hervat met voeding maar duidelijk te zien dat dat geen goede actie was van me!!! aan de bladeren te zien dat ze goed een tekort hebben gehad...
                                IMG_4439.jpg
                                plantje 3 ...die gaat rustig vrolijk verder en die geven we nog voeding tot ik amber tegenkom en gaan dan pas spoelen!!!
                                IMG_4445.jpgIMG_4447.jpg
                                conclusie:ik ben veel te vroeg beginnen te spoelen en klieven...ze kregen duidelijk een te kort aan de bladeren te zien...ze werden geel vanuit binnen van het blad,bleef iets groenere rand aan de buitenkant,begonnen bruine vlekjes te vertonnen op het blad en waren zeer snel droog en opgekruld,het was zeker balen voor mezelf maar wel een goede leerschool of miss niet zo eigenwijs moeten zijn en het hier gewoon moeten vragen...ik ga me in deze tekorten zeker nog goed inlezen,nu maak ik me niet zo druk want ze lopen op het eind...

laters

Comment

Bezig...
                                X