Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower
Re: eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower
t valt allemaal wel mee ze zien er goed rookbaar uit en zijn mooi op weg.
gewoon lekker zo doorgaan. de volgende ronde zal heel anders verlopen nu ja weer verder
geinformeerd bent. je hebt alles zelf meer op een rijtje en begrijpt ons meer in wat we bedoelen
met onze tips. wees er gewoon trots op, dat mag best
hmm die zou ik blijven spoelen zijn hoor en die bloei je tg nog mooi af met of zonder tekorten is niet dat je nog 4 weken ofzo moet growen dus komt zeker goed, zal je smaken
hallo heren....ze gaan zeker de goede kant op en voor mijn eerste keer vind ik ze zeer gelukt al zeg ik het zelf!!! al baalde ik wel even maar we gaan straks in ronde 2 vrolijk verder en wat geduldiger!!!!!
goedenmiddag...
hier weer klein updatje...gister zijn plantjes 2 en 5 omgegaan,had ze graag nog paar dagen langer willen houden maar ronde 2 begon al door de potten te komen...
plantje 3 die laten we nog even zitten waar die zit.....ze zit nog lekker....
grootste top weegt 41 en de andere 32 gr en alles bij elkaar 156 gr nat van twee plantjes,zeker niet ontevreden voor de eerste keer,benieuwd wat er droog overblijft????
dag heren
zat zelf aan 40 gr te denken...zou mooi wezen,laatste plantje miss nog 20 gr samen ong 60 zou mooi wezen!!!en ben ik dik tevreden voor de eerste keer!!!! maar kan natuurlijk nog beter... we zullen zien wat ronde twee brengt.... maar zoals berry zegt...eerst maar lekker drogen en curen en dan maar eens genieten van een eigen kweekje
michael,
gefeliciteerd maat, je zal versteld staan van wat je gaat roken. ik raad je aan niet te gortig te zijn en in ieders
geval een 5 gram apart te leggen voor over een maand of 3 man dan weet je niet wat je proeft.
gezien de opbrengst nat zet ik in op 36 gr. als ie echt droog is he. dus over een week of 4
maar dat is helemaal niet verkeerd en daar ga je echt geen spijt van hebben.
en die 2e ronde. je hebt al een hoop onder de knie. het zetje wat je nodig had
is officieel gegeven. de kennis naar een zeker rookbaar iets (en veel meer zelfs) heb je
al behaald. in jouw termen ???? de woelige baren zijn voorbij ahoi maat potgrond in zicht !!!!
we houden contact,
groetjes.
(blij dat de sneeuw weg trekt, scheelt enorm veel LV nu de kachel niet meer zo vaak aanslaat)
@bramonius..
thanks man!!!! yess het is gelukt,natuurlijk ook met wat hulp...maar doel is bereikt en we gaan met meer kennis de volgende ronde in..en ik zal zeker niet te gortig zijn al denk ik dat ik mee heel goed moet bedwingen...en zal zeker wat bewaren voor over een paar maand!!!!!,toen ik opstond vanochtend ben ik eigelijk nog nooit zo vrolijk geweest dat het regende en zeer zeker scheelt het lv nu maar hij heeft zijn werkje al wel goed gedaan!!!!en de bevochtiger ook trouwens...
kameraad we houden zeker contact en zal eens aan ronde 2 beginnen...
ps:had net gerookt en lach in een deuk toen ik je wijsheden las : de woelige baren zijn voorbij ahoi maat potgrond in zicht !!!!
whoahahahaha
tja we gokken op het beste jargon wat we bij roodbaard hebben meegekregen.
Nu heb ik vroeger een cursus piraat gehad dus dat professionele is dan te plaatsen he
(op een houten "schip" midden in het bos, met als enige water een vijver van 20 bij 15 meter.)
die ronde 2 zal al wel jeuken. man mijn laatste dame dacht ik afgelopen week te maaien, maar ze staat
nog steeds uit te dikken. de nieuwe potgrond ligt op de mat in de woonkamer (in een zak hoor), potten gewassen ernaast
de zaden al netjes binnen (5x blueberry + 1 mazar). terwijl de plant nog zeker tot woensdag en misschien
een week moet staan whoehahaha. t jeukt zeggen ze hier.
Comment