Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweek northern light autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

Yo antwerpsmoker,

Mooi zo, de eerste is . Op het gemak laten drogen en binnen een weekje of twee genieten van j'n eigen stuff...nice!
    Ben benieuwd wat het je allemaal droog zal opleveren, succes met afbloeien van de rest van je harem

Grtz

Comment

thanks manne

mene eerste plant hangt nu al ff te droge zal strak is da trucske me die takjes probere...

wiet ziet er echt goed uit haha,ben trots op men eige vo mene eerst ronde heb ek da ni slecht gedaan denk ik...

er staat er nu ng ene recht hah...

andere was ook al klaar om te oogsten...260g nat opgeleverd en 30g fluffy.

merci manne vo de positieve reacties weeral..

grtz

Comment

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

laat het smaken man :d

Comment

normaal gezien breken je takken pas na een week drogen, minstens. Hangt ervan hoe warm de ruimte is waarin ze drogen
            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Hey man, opletten met het droogproces nu, door de vrieskou is de LV algemeen erg laag en gaat de buitenkant van je weedje veel sneller drogen dan de binnenkant. Wanneer de buitenkant net niet krokant is alles even in een afgesloten zak steken voor een uurtje of 2 en eens goed laten zweten. Hierdoor wordt het vocht van de binnekant weer verspreid over de hele top. Daarna terug uitspreiden, dan wordt die gelijkmatiger droog en komt de smaak ten goede.

Laat het smaken!!!!!!
              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

hey fruitboer,merci voor de tip zal ik rekening mee houden.Had idd al de indruk dat de buitenkantjes idd vrij snel droog waren..

vndg gaan we is zien hoe droog ze al zijn.

thnx vo de nuttige info alweer

grtz

Comment

hier ben ik weer(heeft ff geduurd,had een drukke week)

de wiet van de eerste 2 planten is al mooi droog,ze hebben samen een droog gewicht van 128g.Vind ek ni slecht,weet niet wat jullie mening is haha

de andere plant heb ik deze morge geknipt trichomen zagen er echt mooi milky en amberkleurig uit

nu ff wachten tot februari om men tentje te bestelle en we kunne beginnen aan ronde 2

dat worden 5 blueberry's van spliff seeds

zal straks ng wat pics make van de wiet..

grtz

Comment

128 gram van 2 afjes is heel goed makker
                    geniet er maar van
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

thnx makker het was 127.7 om just te zijn haha ma soit...
                      en ja het ware nu ook geen klein plantjes he hahaha

tzijn mooie harde compacte toppe,van die fluffy zever heb ek ook een cake'je gemaakt

de wiet smaakt oek een beetje lemon achtig(klinkt raar maar het is echt zo)

nu ng een weekje de laatste laten drogen se en dan wachten op de volgende ronde

kwou oek ng ff zegge aan iedereen merci voor alle hulp,zonder had het echt niet tot zo'n goed resultaat gekome haha
                      heb echt veel goeie tips en hulp gekregen van iedereen en daarom

NEN HELE DIKKE MERCI

jd is the shit...

grtz

Comment

heb je mooi gedaan man, kan wel begrijpen wat je met die lemon-like smaak bedoelt

geniet ervan, succes met je volgende kweek. heb zelf al es Blueberry gekweekt en deed het wel nog cva
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

voila se alles is mooi gedroogd heb een totaal van 161g..LAKKER!!haha

nu een weekje of 2 wachten op men belastingen en dan kunnen we beginnen met ronde 2.

nog is nen dikke merci aan iedereen voor de nuttige info...

en berry'ke gij oek e makker,merci gij hebt mij soms echt goe geholpen

grtz manneu en ja ik blijf op het forum,tis nu ni omda mijn plantjes klaar zijn ed dat ik weg ga ofzo...kan mss ng andere een beetje helpen haha ken er nu toch al een pak meer van dan een paar maanden geleden.

JD IS THE SHIT!

grtz

Comment

Lekker man, laat het smaken. Kan je weer ff vooruit.. Laat nog ff weten hoe het rookt

Slett

Comment

geniet er van

en hop naar de volgende run :d

groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

hij rookt heel goe en lekker...smaak kan nog iets beter maar da komt ng wel een beetje denk ik als de wiet in de potten zit.

ben er goed stoned van,echt goed stoned haha en honger da je ervan krijgt hahahaha ni normaal.ik zen echt verschote eigenlijk dat zone goeie wiet is geworden had ek ni durve hope....

met alle andere zelfkweek da ik in belgie al heb gezien haha

thnx k1,slett

grtz

Comment

Bezig...
                                X