Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ flierefluiter, tnx en mooi vol is nie lelijk nee, wel moeilijk water geven
@ bramonius tnx gaat idd als een trein, zoals ik al zei beter dan verwacht zo low budget
@ barbamama tnx voor mijn eerste kweek valt het zeker niet tegen, laat die dikke toppen maar komen
laters
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Net mijn lamp weer aan
Ik heb een paar vraagjes voor degene die er verstand van heeft
Toen ik net wat foto's ging maken zag ik dat er al wat verkleuring in mijn haartjes zat is dit niet wat vroeg of kan dat geen kwaad?
En dan heb ik ook nog een paar steeltjes die echt heel paars zijn... ik weet zelf....dus niet haha
als we dan toch bezig zijn .... nog wat foto's
maarre wat betreft die pistels die verkleuren niet druk om maken had namelijk hetzelfde id maar dan schijnen we gewoon een lange afbloeier te hebben haha
wat betreft die paarse steeltjes dacht in het verleden ergens gelezen te hebben dat dat geen goed teken was maar ik ga ffies rondneuzen voor je dan kom ik daar zo op terug
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser je zal zelf ff motte kijken want die paarse stelen staan er een paar x tussen jij weet in welk gedeelte van de plant en/of andere problemen sijn maar so sou je er wel uit moeten komen credits to monty
maarre verders gaat et ook aardig lkkr daar zo te sien keep it up my friend
Ja voor wat ik allemaal lees, stress door temp. verschil zal het niet zijn , want mijn temp. is bijna constant maakt mekaar maar 3 of 4 graden.
dan lees ik nog overvoeding, maar dat lijkt mij ook sterk, dan blijft er stikstof tekort over. wel vreemd want de twee planten die wat paarse
steeltjes vertonen vind ik persoonlijk het beste eruit zien. we lezen nog wat verder tnx makker
np en er zijn idd heel wat punten wat betreft de paarse stengels heb er zelf ook last van hoor maar so minimaal dat ik me er echt nie druk om ga maken haha
ik mis 1 ding bij jou in je oerwoud ik zie tarzan rondslingeren maar waar hedde jane gelate dan???
gaat lekker amigo, paarse steeltjes maar alleen van de takken waar geen buds op zitten? die paar haartjes die bruin worden niet op letten, die begrijpen nog niet dat ze moesten wachten op de rest. gaat goed zo en keep it up
idd ikkedus, het zijn alleen steeltjes van wat bladeren die paars zijn niet bij de buds.
tnx makkerji ook beginnert, beginnend kweker, altijd veel te veel lezen en zorgen maken hahaha
ik heb niet veel verstand, laat staan van kweken maar goed kijken naar je plantjes is voldoende, steeltjes wist ik dat het degene waren zonder buds die zijn voor leven van de plant zelf qua opname van voeding etc, maar gaat ons om de :bloemen: zolang die dikker worden en de plant is sterk is er geen reden tot zorg, blaadjes kunnen iets verkleuren who cares eigenlijk, maar moet in totaal er gezond uit zien, beetje voeding is niet slecht maar geef je grond waar voeding in zit en geef je extra voeding kan het mis gaan als je niet meet, beter minder dan net iets teveel want een plant neemt wat hij nodig heeft, krijgt hij teveel wordt hij ziek.
allemaal gelul mischien van deze stoned ouwe lul maar zo zie ik het nu eenmaal, je zal vanzelf zien na een aantal kweken wat je fout doet en hoe je een betere kweek kan krijgen, begin klein en maak fouten zolang je beseft wat je fout doet en uit eindelijk megabuds kweekt wie zal jou dan nog iets leren, kijk op youtube hoeveel growers zie je daar en iedereen doet het anders, iedereen heeft gelijk maar de waarheid is niet traceerbaar dus moet je het uiteindelijk zelf doen maar dit forum is rijker dan youtube of wat dan ook, QnQ , Bella etc die weten wat ze doen, meten alles en zijn een onuitputtende bron waar wij iets van opsteken, maar jou ervaring maakt jou rijker uiteindelijk
Last edited by ikkedus; 10 December 2012, 20:44.
Reden: foutje in tekst
Voor een stoned ouwe lul komt er toch wijze praat uit ikkedus en je hebt gelijk je ziet zo veel verschillende manieren, iedereen denkt dat ie de beste manier heeft.
ieder op zun eigen manier toch. en net wat je zegt ,jd is een onuitputtende bron van informatie
Comment