Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tomaten dieven, wiet dieven, chili dieven, allemaal hetzelfde. het woord dieven is ook een verbastering.
ze heten vertakkingen, met daarbij de noemer tak voor dat waar je bladeren aan komen . ze zijn ze dieven
gaan noemen (en als werkwoord gaan gebruiken) omdat het een soort dieven zijn. ze roven voedsel weg
en blumat, hemels...... heb er zelf 6 liggen en gebruik ze dagelijks, ook voor de tomaten in de lente
@ ikkedus, daar hopen we allemaal op een goeie
wel super blij met dit forum, het is echt een uitkomst voor ons hobby kwekers.
komt hier helemaal goed, op naar die mooie dikke toppen.
en tnx bramonius
zoals jullie weten komen er straks weer foto's op want ik doe bijna niks anders meer, ik heb al wat thc zien zitten,
dus straks even met de close-up lens vastleggen
ziet er lekker uit allemaal ga je een beetje volgen want ben zelf ook bezig met af'jes....
die beginnen er ook mooi op te lijken...
veel succes nog verder met je kweek!
grtz
AF'jes binnen zetten........................goed bezuuuuug.
Niet dus, maar goed eigenwijsheid zit in sommigen diep geworteld.
Eigenwijsheid is ook een vak
@ bessenrijder: Volgende keer gewoon in grote potten zitten; BIGONES, iets van 18-25L misschien nog groter. 4-6 weken laten voorgroeien, toppen.
Ik denk namelijk -denken dus, dat is niet zeker weten- dat een groter & verder ontwikkeld wortelstelsel leidt tot een grotere opbrengst.
Voorbeeld: als je een tomatenplant in een 6Liter pot zet oogst je misschien een paar tomaatjes en in volle grond een oogst je een shitload
Zo moet dat ook bij cannabis werken lijkt me.
Dusseeeeeeh, wanneer komen de nieuwe plaatjes?
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Mijn vrouwtjes staan vandaag precies 3 weken in bloei en gaan als een J.
alles onder controle hier temp. is oke 29/30 lamp aan , 23/24 met de lamp uit.
lv is 32% met de lamp aan en met de lamp uit 38%.
Ze krijgen elk 750 ml water per dag(24 uur) met een volledige dosis canna flores (50 ml op 10 liter water)
dus nu maar wat foto's
Comment