Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
maar waarschuw alvast je kan ze na al je moeite beter goed
laten uitbloeien en rijpen dan dat je te vroeg oogst. dit heeft echt een verschil
in kwaliteit en kwantiteit. je trichomen schitteren nu als diamanten in het licht (clear
trichomes) deze mogen/moeten nog volledig omzetten. kijk uit naar een oranje gloed
over je topjes dan gaat ze de oogst fase in
Ik heb geduld bramonius, ga ze zeker lekker laten uitbloeien en rijpen
hoelang denk jij nog? 3 tot 4 weken? morgen in ieder geval laatste dag pk13/14, en dan maar lekker spoelen
tijd genoeg toch
Ik denk (echt DENK he ) dat het inderdaad iets langer kan worden.
2 weken is de minimum. kijk ze loopt al miniem bruin aan bij de pistels, maar nieuwe
pistels schieten nog door. zeker als morgen je laatste PK dag is. die PK zet zich vanaf morgen
dus pas in. en daar geniet je plantje zeker nog 1 a 2 weken van en laat dit met bloei ook zien.
dus morgen laatste dag PK. nog 2 weken doorbloei (aanmaken van steeds meer calyx) en dan nog rijpen.
even heel simpel. ze maakt met de dagen meer en meer bloem aan. kleine calyx samen op elkaar.
maar diegene die als eerste groeien zullen logischerwijs eerder rijpen. omdat de plant nu procentueel
veel meer aanmaakt dan diegenen die nu 'rijpen' zijn de meeste nog helemaal niet rijp. sterker nog die zijn
nog niet eens gegroeit maar dat zie je de komende weken gebeuren. met de tijd zullen de calyx niet meer (of nauwelijks)
bij groeien en dan ga je kijken of je trichomen zover zijn als jij ze wil hebben. ik zelf heb de ervaring te wachten tot de toppen
te lijken versuikeren. alsof je diamant schitterende (lege) trichomen carameliseren. beter kan ik het niet verwoorden (op dit moment whoehaa)
wees geduldig en koop als je die nog niet hebt een loepje bij de postzegel handelaar.
60X vergroot is de minimum om thc en overig te kunnen onderscheiden
heel veel succes. ruik er maar veel aan dat voldoet voor 3% aan de wil ze op te roken
Comment