Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als dit 5e week bloei is, zou ik er nog zeker een weekje bloeivoeding achteraan doen, voor je overgaat op alleen water.
Voor de jaarwisseling hoef je niet te knippen.
@ hashizall , idd lekker die poeder
@ weedovic tnx ouwe
@ QnQ, ik wou zelf ook nog een weekje bloeivoeding geven maar ik dacht , doe dit nu niet straks heb je weer overvoeding, heb nu weer gelijk wat voeding aangemaakt (terra flores van canna )
1 weekje nog en dan 2 tot 3 weken spoelen ja toch. tnx voor de reactie
nog maar een paar foto's dan. ja toch
el nino en beginnertj , ik heb op pagina 9 speciaal voor jullie een prentje neergezet, we zijn nu al weer wat verder dus ook weer dikker hahahaha
weedovic,big bang af, en yeah dude ze moeten nog ff
Big bang? Greenhouse ofwat?
AF'es..............ja valt me van je tegen ouwe. Mot ja nagaan hoe 't zou zijn verlopen met 'gewoon' zaad.
Maar alsnog ziet dit er allemaal erg puik uit.
Op hoeveel uur licht draai je nou?
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Uiteraard, tenminste als je onder dezelfde voorwaarden kweekt; 5 gewone zaden van een goede zaden bank zullen meer opleveren dan 5 AF van diezelfde bank.
Daarnaast kan je gewone zadenplanten toppen, 't grote voordeel hiervan vind ik dat je je lamp beter kan afstellen.
Je hoeft dan niet je lamp af te stellen aan de hand van je grootste plant, waardoor de lichtpenetratie veel egaler is
Voor de duidelijkheid: je krijgt dan min of meer een egaal veldje.
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
als je het goed doet kan je idd meer opbrengst ervanaf halen plus dat je aa nhet einde van het jaar 500-1000 euro stroom bespaart hebt als je bloeit op 12-12
Comment