Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tnx nino, altijd fijn
Tnx heribei, ik blijf volledig achter mijn keuze staan om af te zetten, bij deze kweek toch een mooie opbrengst denk ik, voor maar 4 afjes
Tnx weedovic, antwerp en peuker, ik heb daarnet even gekeken en de meeste takjes breken, dus als straks de kleine op bed ligt, ga ik dat
klusje eens afmaken, wegen en in de wekpotten stoppen, en natuurlijk een rookverslagje
dus tot laters he
Ik kon niet wachten, dus hier komt het eindresultaat
In totaal een drooggewicht van 270 gram en dan nog 30 gram aan kleine fluffy shit (dat witte bakje achteraan)
Dus al met al niet slecht voor 4 autoflowertjes
Zoals te zien had ik niet verwacht dat het zoveel ging zijn, dus morgen nog even 2 wekpotten bijhalen
De toppen zijn echt lekker hard en compact, de geur is nog niet zo als ie moet zijn, maar ik bespeur toch al
een vleugje citrus.
Om een goed idee te krijgen wat dit wietje met me ga doen,en hoe de smaak is, draai ik hier een puur jointje (met marokkaans tipje) voor het rookverslagje
Smaken doet ie zeker
De big bang is een kruising van skunk, el nino en nothern light.
De skunk kun je goed proeven, samen met de citrus smaak van de el nino.
Is lekker zacht in de keel maar toch kruidig genoeg.
De werking is zeer relaxerend en lekker high tegelijk en na een half uur echt stoned
Al met al een lekker wietje en als cijfer van mij een dikke 8
Speciaal voor jou smowkie Ook wou ik alvast laten weten wat de volgende ronde gaat brengen 1x berry ryder 1x black jack 1x pineapple punch 1x purple cheese Alle 4 weer autoflowers want ik hou van die kleine schatjes.
Ik ben ook benieuwd antwerp en nino, vooral naar de cheese, de foto's van de toppen zien er echt lekker uit,
Waarschijnlijk gaan mijn zaadjes maandag de grond in, dus tot laters
Comment