Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds
Hey El Nino thx! mooie planten, ma 2 meter 10 geraakt niet in mijn tuintje
Grtz
Hey El Nino thx! mooie planten, ma 2 meter 10 geraakt niet in mijn tuintje
Grtz
______________________________________________Hey spliff volgers!! overview boven.jpg De finishlijn van de Spliffseeds contest komt weer een weekje dichterbij. Dus tijd voor een update over de Bubblegun dames. Deze week zijn 2 dames getopt/gefimt geweest en de klok is op 12/12 gedraaid... laat die toppen maar komen.... Het zonnetje draait sinds vandaag ook op 300W! overview.JPG ----------------------------===Het excelleke met het overzicht=======> de groeiperiode in een oogwenk: De groeifase tot nu toe 30 dagen ***Eerste 6 dagen 24/0 50W spaarlampen (Cool White) ***24 dagen 18/6 200W Hps Philips Greenpower overview 1.jpg Het klimaat In Paradise is de temperatuur deze week wat lager. Met al dat nieuwjaarsgezuip ben ik vergeten de temperatuur naar behoren onder controle te houden , wat een koude nacht tot gevolg heeft gehad. Gemiddeld 25.3lichturen Met de lamp uit is de gemiddelde temperatuur . De MIN en de De LV schommelt tussen de 40-60. De luchtbevochtiger blijft draaien tot ik de eerste topvorming zie...can't wait... De voeding De waarden van het voedingswater zijn een PH 6.0-6.3 en een EC van 0.65. Het bevat nog steeds geen voeding. Enkel Rhizotonic en Bacterial met een stukje van een CO2-tab. Vanaf dat ik effectief voeding ga geven, zal hierover de nodige informatie volgen. toppen links achter.jpglinks voor getopt.jpg Toppen of Fimmen..Mmm De 2 grootste dames zijn getopt/gefimt geweest( de 2 linkse). Ik ben zelf niet zo goed in het betere precisiewerk en ben als de dood om men plantjes hardhandig aan te pakken. Daarom dat ik niet zo goed weet welk van de twee ik heb uitgevoerd. De tijd zal bepalen wat het is geworden. Het lijkt wel gelukt, laat die multi-colas maar komen. getopt.jpg Mijn werkwijze: ***Eerst de handen gewassen, Dettol is a growers best friend !! ***Dan heb ik de groeischeut proberen te lokaliseren. ***Vervolgens heb ik met een zelfverzekerde snip van de nagels het headshot toegedient. Ik wist bij het begin van de run niet of ik ze ging toppen. Ik heb gehoord dat door het toppen soms het plantje teveel gaat stressen en daardoor even kan stilstaan. Maar door het hoogteverschil dat ik nu heb. Als gevolg van de noodgedwongen vervanging die ik heb moeten doorvoeren. Hoop ik dat ze door het toppen terug wat op gelijke hoogte krijg. De ladiez 30 dagen jonglinks achter zij.jpg linksachter boven.jpg De links achter, nog steeds een van de grootste 31 cm. heeft het toppen overleeft en groeit door. Ze heeft mooie grote fanleaves.... Volgens mij zie ik hier een naar het indica toe neigende type. De bladeren lijken wat breder als degene hieronder..We zullen zien of deze tekens tot latere verschillen leiden!! links voor boven.jpg links voor zij.jpg Dan links voor staat de tweede grootste met 25 cm, loopt enkele centimeters achter op haar zusje. Deze is ook getopt geweest en vertoont hier geen stress van. Ik vind dat ze wat meer sativa richting toe gaat. De vingers lijken smaller en langer rechts achter zij 2.jpg De derde in de rij, rechts achter doet het goed 19 cmrechts achter boven.jpg rechts achter zijaanzicht.jpgrechts voor boven.jpgrechts voor zijaanzicht.jpg De jongste van de hoop, rechts voor, ze is nu 13 dagen oud. Ze vecht goed op tegen haar oudere zusters nu 8 cm maar ze komt er wel. Voila dat was het alweer. Enjoy en tot volgende keer!! Grtz De concurrentie ook eens in de kijker zetten!! Linkjes gestarte Spliffseeds testers !!! Fl13r3flu1t3r K1 Fruitboer Maxican |
Comment