Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Spannende scores momenteel in die poll Gelijkstand met K1.... Clash of the titans hehehe.
    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Hehe idd El Nino, kdurf er al nimeer naar kijken, ni goed voor mijn hart

Grtz
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Tussendoortje! 17 dagen bloei

Hallo0w iedereen!!

In afwachting van de uitgebreide update een klein tussendoortje...
        We zijn nu reeds zo'n 17 dagen in de bloei (schat ik) en de toppen beginnen zich lekker te vormen.
        In het weekend volgt de wekelijkse update met al de info. Maar hier is reeds een kijkje in Paradise....Pic Time!!

rechts achter.jpg
        De ongetopte Bubblegun van Spliff Seeds ..very beautiful lady..._____________==>

Hieronder de Budz van de ongetopte ladiez aan de linkerkant van Paradise.

links voor budz.jpg

Een klein overzichtje met iedereen. De jongste heeft de rest goed ingehaald en is haar buds goed aan het aandikken...Go Go Go...

overview.jpg

Grtz

Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Re: Tussendoortje! 17 dagen bloei

olalalal dat zijn mooie lady's kerel, knal maar lekker door zou ik zeggen
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Helemaal mee eens, zien er prachtig uit

Comment

Echt een voorbeeld voor alle growers! Hoe hoog zijn ze nu?

Comment

Die komen duidelijk niets tekort.

Goed werk!!!!

greetz
                HOMMEL
                Leren = Experimenteren

Comment

Hey peacemaker, Smowkie, Cookaap en HOMMEL. bedankt voor de toffe reacties!!

@ peacemaker: we knalle rustig voort..
                  @ Smowkie: Kben ook wel blij van de kleur, hopelijk kan ik ze zo mooi groen houden!!
                  @ Cookaap: thx man maar ik moet ook nog veel leren hoor , int weekend volgt de update met al de info zoals grootte enz..
                  @ HOMMEL: We blijven ons best doen om ze te verwennen. Ik denk zelfs dat de voeding binnenkort nog wat opgeschroefd kan worden..

Grtz

Comment

Jaja de HashiZall doet ook nog goed mee, hou ze groen
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Thx berry ryder! we blijven vechten voor die dames

Grtz

Comment

Update!! Bloeiweek 3: 19 dagen bloei

overview zij.jpg

Weer een stap verder in de Spliff Seeds Contest en de Bubblegun Ladies zien er nog steeds goed uit.

overview boven2 .jpg
                        We zijn in bloeiweek 3: 19 dagen bloei beland en deze week hebben de dames hun toppen lekker verder liggen ontwikkelen. De poedersuiker op de blaadjes begint nu echt mooi op te hopen. Goede voortekens van rookplezier..

De jongste (41 dagen) heeft de rest (58 dagen) mooi ingehaald en is op gelijke hoogte gekomen. Ze is niet de grootste van de klas, maar heeft een perfecte hoogte bereikt om lekker te kunnen meedoen.
                        De dames hebben deze week lekker veel voeding gekregen. Maar hierover straks meer...

Voor de rest geen grote rampen in paradise deze week, dus dat kan alleen goed nieuws zijn.
                        In de beginpost van het verslagje heb ik een inhoudsopgave gemaakt, zo kunnen nieuwe volgers of nostalgie kreunende zich gemakkelijk een weg doorheen het verslagje banen.

overview boven.jpg

Het Klimaat

De temperaturen buiten zijn momenteel optimaal om mijn tentje van een goed klimaat te voorzien (vind ik). Gemiddeld gedurende de lichturen. Als de lamp uit is, een gemiddelde temperatuur .
                        De MIN bedroeg en de
                        De LV is schommelt rustig voort tussen de volgende waarden: LV 30-50.

Het zonnetje draait op een 45 cm van de dames op 400W. Aangezien de rechterkant van Paradise iets hoger boven het bladerdek komt heb ik de lamp wat schuin gezet, iets lager links en iets hoger rechts. Dit is heel gemakkelijk met de lucilu kap, zij voorziet hier de mogelijkheid toe.

de plant geeft een signaal.jpgDe voeding

De 3 oudste dames( rechts-achter & links-voor en-achter) vertoonde deze week toch tekens van honger. De onderste Fanbladen vergelen wat en vertonen Kalium tekorten.
                        We zijn dus begonnen met de voeding verder op te drijven. Ze hebben ook nog eens een extra stikstof beurtje gekregen. Het voedings-vatje van de Blumat is vandaag ook goed opgeschroefd, het heeft een Ec 1.8 en een Ph 6.1

Voor de voeding volg ik niet echt een specifiek voedings-schema, maar ik probeer zowat mijn eigen manier te vinden, door naar de planten te kijken…dit zo goed mogelijk ... Voor het maken van mijn voedings-oplossing kijk ik naar de Ec waarde van de totale oplossing. Ik begin laag en bouw gestaag op tot een maximale Ec van 2.2 (Dit is met de Ec van mijn
                        overzichtje.JPGkraantjeswater reeds bijgerekend) Dit is ook de Ec die ik plan voor de hoogdagen van de bloei, maar enkel als het lijkt dat ze dit wel aankunnen. In het excel overzichtje van mijn kweekje kan je goed zien wanneer ik de waarden verhoog en met hoeveel.==>
                        De gebruikte producten zijn nog steeds dezelfde foto.

De Bubblicious Bubblegun

Hier zijn we dan met de vrouwtjes in Bloeiweek 3: 19 dagen bloei...

We beginnen met de getopte kant van Paradise de linker kant, waar we de 2 verschillende pheno's kan onderscheiden. De links achter heeft bredere bladeren en de links voor smallere. Hij lijkt ook dat de plant links voor meer kristallen vormt als de achterste. Benieuwd hoe dat zich nog afspeelt...

bud links achter.jpg

links achter boven 1.jpg
                        Zoals gewoonlijk kijken we eerst eens naar de dame links achter, ze is nu 58 dagen oud en heeft een stabiele hoogte van 79 cm bereikt.
                        De toppen dikke lekker verder aan, en de onderste fan-bladeren vertonen wat nood aan extra voeding, waar inmiddels voor gezorgd is.
                        Haar fanblad heeft dezelfde afmetingen en ik denk dat de groei er nu definitief uit is.

links voor zij1.jpg

bud plant links voor.jpg

Onze tweede getopte dame heeft haar plaatsje links voor in paradise. Ze heeft een hoogte van 76,5 cm bereikt en ik denk dat de groei daar inmiddels ook uit is.

Fanbladen vertonen ook geen verdere groei, ze zijn idem dito vorige week Kijk lekker mee naar die mooi met poeder besprenkelde toppen, dat vind ik echt lekkerrh...

links voor boven.jpg

bud girl links voor.jpg

Dan komen we bij de ongetopte kant van paradise, de rechter kant. Zoals vermeld is de jongste mooi bijgegroeid en heeft ze haar plaatsje tussen haar zusjes goed gevonden. Ze is nu ook lekker haar topjes aan het aandikken, ik hoop dat ze op een of andere manier op gebied van toppen ook terug gelijk komt met de rest. Haar ongetopte zuster is aan een dikke cola aan het werken en ziet er lekker gezond uit, al heeft ze onderaan ook tekens gegeven voor extra voeding. Om al van verschillende types te kunnen spreken ga ik nog even wachten, totdat de jongste zich nog wat verder ontwikkeld heeft.

bud ladie recht achter.jpgrechts achter zij3.jpg

Hier is ze dan de grootste dame van Paradise. Met haar 84,5 cm staat ze rechts achter mooi te zonnen.
                        Persoonlijk vindt ik haar nu de mooiste van de 4 dames, een echt Bubblegun fotomodel!!
                        Ze heeft fanbladen met een mooi aantal vingers, dus ik denk dat ze zich wel gelukkig voelt daar
                        De groei is er nu ook uit dus die mag zo blijven staan en zal niet geknakt worden...pfeww...

rechts voor zij.jpgrechtsvoor boven1.jpg

Ten slotte onze jonge spruit, zij is de lucht ingeschoten als een raket en heeft nu een hoogte van 73,5 cm na 41 dagen leven.

Ze ziet er kerngezond uit en gaat nu lekker mee knalle met haar zusjes. Ze zal wss nog wat groeien, maar dat is geen probleem ze heeft nog wat speling, zolang ze maar niet groter wordt als degene achter haar Je ziet aan haar topjes dat ze wat achter staat op haar zusjes, dus proberen we haar zoveel mogelijk te verwennen. Dat is meestal de gewoonte met de jongste thuis...grrr...

Haar fanblad vertoont geen grote verschillen met vorige week een vinger van 18 cm en +-3,5 cm breed.

bud girl rechts voor.jpg

Voila dan hebben we weer alles gehad!
                        Hopelijk heb ik jullie ermee wat kunne vermaken !!

Tevens nog eens een kleine grote dankbetuiging aan al degene die reeds voor mij hebben gestemd op de poll!! Voor al degene die het nog niet hebben gedaan...foei.. Maar het is nog niet te laat, je kan je leven nog steeds beteren....

Dus niet vergeten:

Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.

________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
                        Stem voor HashiZall...Thinking Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

Grtz!!

Last edited by HashiZall; 3 February 2013, 16:54.

Comment

Mooie update makker , plezier om te volgen
                          Jullie maken het elkaar moeilijk ghhehehehe dat hoort zo keep em green

Comment

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Er zit waarschijnlijk meer werk in om die layout te maken dan wij denken! knap hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                                Er zit waarschijnlijk meer werk in om die layout te maken dan wij denken!
                                Yup. Alleen is het op mijn netbook onleesbaar wegens te breed.

Comment

Bezig...
                                X