Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Hey langenl en Collieman thx vo de reacties, leuk om te horen

@ langenl: Ik werk met de Blumat dus een precies antwoord kan ik je nu moeilijk geven. Ik denk dat ze zo'n 500ml per dag drinkt als alles goed gaat, er gaat gemiddeld een 2 liter per dag uit men voedings-vat.
    Ik zal het nog is wat exacter nagaan en dan post ik het wel in de update.
    @ Collieman: Wandel maar gezellig rond en geniet van de ladiez... Aan de eindstreep zijn we nog niet denk ik, dus nog genoeg kijk-en leesplezier op komst!!

Grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Update!! Bloeiweek 4: 27 dagen bloei

__
      __________________________________________________ __
      Hey plantenstrelers!!..

Zoals gewoonlijk voorzien we jullie in het weekend van wat leesvoer over de Bubblegun ladiez van de Spliff Seeds contest.
      We zijn nu reeds op het einde van bloeiweek 4 aangekomen:27 dagen bloei.

overview zij.jpg
      Deze week was een beetje een zenuwachtige op gebied van voeding. Onderaan de planten is toch enige verkleuring aan het plaatsvinden en deze trekt naar boven, dit desondanks de verbrande bladpuntjes. Dit is bij de 3 oudste, de jongste is donkerder groen en heeft dus voeding zat. Die vertoont ook geen verkleuring onderaan de plant. Maar hierover meer in het puntje voeding.

De toppen zijn lekker aan het aandikken en de jongste laat ook mooie resultaten zien. De pistels hebben allemaal mooie lekker dikke haren. Ik heb hier en daar wel een bruin haartje gezien, maar ik zie dat dit alleen voorkomt bij toppen die wat tegen de wand van de tent hangen. Voor de rest beginnen de toppen zich lekker vol te poederen mmm… great newz..

De geur begint lichtjes in de tent waarneembaar te zijn, het is een lichtelijke zoete walm die je kan waarnemen als je met je ogen toe met je neus in de tent hangt. De geur is nog licht dus ze mogen van mij nog wel wat harder beginnen te stinken…

overview boven.jpg

Deze week is de kolom ventilator die beneden in de tent stond ook verwijderd. Ik wou de dames wat extra ruimte geven in de tent, dus heb de fan eruit geknikkerd. Er zijn nog 2 clip on fan’s die boven zo een beetje tussen de toppen waaien, dus ik hoop dat deze voldoende zullen zijn.

Het klimaat

De lamp draait nog steeds op 400W op een 42cm van de dames. Deze week een temperatuurverschil dat wat groter als normaal is ervaren. Ik had het weer niet goed ingeschat en mijn raam wat te ver opengezet, waardoor de minima wat lager waren als gewenst, dit gedurende het begin van de donkere periode 2 dagen deze week. Geen grote ramp, maar kan toch wat beter!!

In lichturen is de temperatuur gemiddeld, als de lamp uit is
      De MIN bedroeg en de
      De LV is ook wat gezakt, heb er geen verklaring voor, zal mss door de CV komen: LV : 18-45

Voeding

Ik heb sinds de vorige update enkele voedingspauzes ingevoerd ten gevolge van de vertoonde verbrande bladpuntjes van de dames. Die dagen heb ik gewoon water gegeven met Rhizotonic( Ec 0.6 en Ph 6.0) om een eventuele overvoeding te vermeiden. Ik zat deze week wat in dubio, langs de ene kant dacht ik tekorten en langs de andere kant mss overvoeding.
      Ik heb schrik voor overvoeding omdat de 3 oudste dames( rechts-achter & links-voor en-achter) toch verbrande bladpuntjes lijken te vertonen. Dit in combinatie met het verkleuren onderaan de plant geeft me enige kopzorgen over de te gebruiken strategie. Daarom heb ik het zekere voor het onzekere genomen en voor een strategie gekozen waarbij we om de x dagen geen voeding in het voedingsvat voorzien. Dit om de eventueel overvoedde plant een adempauze te gunnen.overzichtje.JPG

Er is een nieuw voedingsproductje toegevoegd. In bloeiweek 4 hebben ze ook een lichte dosis Green Sensation van Plagron in het voedings-vat toegediend gekregen. In het overzichtje kan je duidelijk zien wat wanneer gegeven is aan de plantjes en hoeveel dat de Ec waardes bedragen==>

Vandaag heb ik na 2 dagen geen voeding in het vat, weer een voedingsvat aangemaakt met een Ec 2.1 en Ph 6.0 Deze bestond uit een volle dosis Sweet Jane 2 enGuano aangevuld met Bacterial en een stuk Co2 tab en een lichte dosis Green Sensation.
      Hopelijk vinden de dames hun weg...en dikken ze die toppen nog lekker verder aan.
      Ik heb sinds enkele dagen de blumat wat beter in het oog gehouden en ze lijken nu een +-2.5 liter per dag samen te drinken. Pakt dat ze gemiddeld ieder een +- 600ml drinken. Ik zal het nog verder in het oog houden en jullie wat exactere data proberen te geven.

de linkse ongetopte kant.jpg

_________De ladiez...

Wel hier zijn ze dan de Bubblegun ladiez tegen het einde van bloeiweek 4: 27dagen bloei. Naar goede gewoonte beginnen we eerst met de getopte kant van dichterbij te bekijken. Zoals je ziet een veelvoud aan toppen… just the way i like it…
      Ik heb lekker wat buds in de kijker gezet, want dat is toch zo leuk om van weg te dromen.

links achter boven2.jpg

De dame links achter is lekker aan het aandikken. Ze is nu 66 dagen oud en de toppen zien er lekker gepoeierd uit. Ze heeft een mooie licht groene kleur bovenin het bladerdek en ziet er op de verkleuring onderin de plant na gezond uit.

close up top links achter.jpg

links voor boven2.jpg
      toppen lunks voor.jpg

De dame links voor heeft de meeste toppen, en die zien er nu ook allemaal lekker gepoeierd uit. Ze heeft hetzelfde probleem als haar zusje hierboven. Ze ziet er bovenin gezond uit, maar onderin heeft ze wat last van de verkleuring.

top links voor.jpgtoppen lunks voor2.jpg

links voor zij3.jpg

Ze vertoont wat verbrande bladpuntjes en heeft wat last van paarse steeltjes. Mss stress door ondervoeding of overvoeding, mss een kenmerk van de genetica...we zullen zien wat het brengt!!
      Maar haar buds zien er wel lekker uit, kleine close up's van al het lekkers...

close up top links voor1.jpg

Dan komen we bij de ongetopte kant van de tent. Hier kunnen we de Bubblegun in volle glorie aanschouwen. Hier zijn 2 mooie cola’s zich aan het vormen. Zoals je merkt staat de voorste dame( ook de jongste) nog wel wat achter qua topgrootte, maar ze ziet er gezond en goed gevoed uit. Haar groei is nu ook gestopt.

rechts achter zij.jpg
      rechts achter top2.jpgEerst nemen we even een kijkje bij de dame die rechts achter staat. Ze heeft een zeer mooie dikke hoofdcola en mooie grootte fan-bladeren die ze goed laat zien voor de foto.
      Ze heeft ook last van verkleuring onderin de plant en heeft ook verbrande bladpuntjes als haar zusters hierboven.
      Ze doet het voor de rest goed en haar hoofd-bud ziet er iedere week lekkerder uit…

rechts achter boven2.jpg
      rechts voor zij.jpgclose up top rechts voor.jpg

Ten slotte de jongste van de hoop (49 dagen oud), zij is nu op een 78cm gekomen en is ook gestopt met groeien. Ze is nu haar toppen over heel de plant aan het aandikken. Ze heeft een donkerdere kleur als haar zusjes, wat wijst op een goed gevoede dame denk ik.

Ze draait lekker mee op de voeding van haar zusjes (blumat) en houd het lekker vol. Ik hoop dat ze binnen een paar weken +- in hetzelfde ritme komt als haar zusjes, hopen dat de “peer pressure” zen werk doet.

rechts voor boven.jpg

Voila dit was het weer voor bloeiweek 4. Enige suggesties, tips of opmerkingen worden altijd graag gehoord. Enjoy!!

Niet vergeten==> Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.

__________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
      Stem voor HashiZall...Thinking Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

_________

Grtz

Last edited by HashiZall; 5 March 2013, 17:36.
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Hiervan zal je goed stoned worden, kan je nu al zien

prachtig met die dunne vingers en ongelooflijk veel witte haartjes, doe je echt goed!! (stiekem jaloers )
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Thx El Nino! Ik hoop dat je gelijk gaat hebben, want ik word graag goed stoned...

Grtz

Comment

Wow! Ga zo verder!
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

als ze hetzelfde gevoel geeft zoals ik mijn bubblegun herinner zal je wel goed stoned worden, maar toch nog redelijk actief... snappie ?
              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

lo m8 ,

ziet er top uit he

ivm of deze bbg bankhanger is !! ik persoonlijk vind van wel , maar ja laat ze meetal ook wel staan tot ze zekers 30 procent amber is

Groetjes en doe zo verder
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

zien er al lekker vet uit
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Hey Rodigan, El Nino, k1, Medical-Spliff thx voor de reacties

@Rodigan: Thx, dat doen we zeker!!
                    @El Nino: Je hebt me nieuwsgierig gemaakt...nu nog ongeduldiger
                    @k1: Yup kben er blij mee, nog geen rampen te bespeuren dus dat is goed .
                    @Medical-Spliff: Thx ma ik ben ne "chubby chaser" als het op toppen aankomt, dus daar mag nog wat bij

Grtz

Comment

Tussendoortje! 31 dagen bloei ( bloeiweek 5 )

Hallow Valentijntjes...

Zoals gewoonlijk een kleine snapshot van de Bubblegun ladies van Spliff Seeds, zo is er weer wat te zien tot de wekelijkse update in het weekend .
                      De dames hebben deze week niet veel voeding gekregen en dat was volgens mij ook niet nodig, verbrande bladpuntjes!!
                      rechts achter hoofdtop.jpg

*** Hier zijn de pics van bloeiweek 5: 31 dagen bloei

overview boven.jpgtop rechts voor.jpg
                      De top van de jongste ( rechts voor, 17 dagen jonger ) die nu ook goed aan het aandikken is ==^

Voila dat was het weer, tot in het weekend!!

Grtz

Last edited by HashiZall; 14 February 2013, 22:08.

Comment

Volg jullie Contestgangers al tijdje...
                        stil....
                        Maar....
                        Begint er lekker uit te zien HashiZall

Succes Verder!
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Hey FrankVLD thx vo de reactie! We knalle in stilte door

Grtz

Comment

Comment

Het loopt hier idd op rolletjes
                              Lkkre dikke knotsen daar al kan niet wachten tot ze er bij mij ook zo bij staan haha
                              Hoeveel weken groei had jij se ookalweer gegeven weet ik ong wat mij te wachten staat??

keep it green

greetz psy

Comment

Hey 115 en Psychedelic1988 bedankt voor de reacties!

@ 115: Leuk dat je mijn verslagje kan smaken! Bedankt voor het stemmen die steun kunnen we goed gebruiken!! Morgen komen er weer plaatjes dus hopelijk kan ik weer wat laten kwijlen
                                @ Psychedelic1988: thx m8 ik wens je ook dikke toppen toe In de beginpost onderaan vind je linkjes naar al de nodige info, het waren uiteindelijk zo'n 4 weekjes...Enjoy!!

Grtz

Comment

Bezig...
                                X