Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds
thx Maxican! kben blij dat je ervan genoten hebt!!
Dit weekend smoke report...Mmmm...
Grtz
thx Maxican! kben blij dat je ervan genoten hebt!!
Dit weekend smoke report...Mmmm...
Grtz
__ _____________________________________________Hey iedereen!!! Normaal dacht ik gisteren het rookverslag te plaatsen…Maar ja..ik heb precies wat te veel de Bubblegun liggen testen, want i was to stoned to do anything… closeup bud for smoke.jpg Na het ongeduldig wachten op het curen…waren de budz klaar om gedegusteerd te worden. De toppen hebben 14 dagen in de curepotten gezeten en hebben daarvoor 6 dagen op hun kop gehangen in de tent.gerief klaargezet.jpg Ik heb tijdens het curen de curepotten om de 8 uur zoiets, een uur open gezet om de budz wat te verluchten…Tijdens het luchten ontploft er echt een geurbom in de kamer… lekker geurtje hoor!!! Nog een leuke verrassing komt eraan voor het einde van mijn verslagje. Ik heb op vraag van Spliff Seeds een kleine staal van mijn Bubblegun geleverd, om in een laboratorium te laten testen op het % THC, CBD, THCV, CBG, CBC en CBN. Ik ben super benieuwd en de wetenschappelijke resultaten van mijn gekweekt weedje zal een mooie afsluiting van mijn verslagje worden. Het wordt getest bij http://www.testlabamsterdam.nl/. Maar tijd om mijn Bubblegun van Spliff Seeds wat nader te bekijken : stage 2.jpgTextuur: De budz voelen heerlijk hard aan, ze voldoen aan mijn verwachtingen die ik tijdens het growen heb opgedaan. Als ik er in knijp geven ze niet mee, maar houden mooi hun vorm. Ik voel dan een licht poederig laagje dat op mijn vingers achterblijft.. Geur: stage 3.jpg De geur die uit de curepotten komt is een diep zoete wiet geur. Als ik ergens kom en ik doe een zakje open dan vult heel de ruimte zich met een zoete wietwalm..hehe de beste febreze in the world. De geur van de vergrinde Bubblegun prikkelt de neus. Ik ontdek, toch als ik met mijn ogen toe er even boven hang, een lichte toets van Bubblelicous kauwgom erin terug. De Bubblegun heeft een zoete wietgeur die ik zeker kan rdy to smoke.jpg Rookervaring: light em up.jpg De rookervaring is echt heerlijk. Hij is heel zacht in de keel en heeft wel een zoete toets in de smaak. Echt een plezier om te roken, vanaf de eerste trek een streling voor de tong en keel. Effect: Het effect slaagt vrij snel in. Na enkele trekjes begin je het eerst in je hoofd te voelen. De oogleden worden wat zwaarder en je zakt wat door in je zetel. Het effect trekt door in je lichaam, waar het wat je motoriek begint aan te tasten…Het vastnemen van een glas en zoeken van je vuur wordt een hele stoner opgave..heerlijk effectje!! smoked up.jpg De Bubblegun geeft stevige cotton mouth dus een drankje tijdens of na het smoren is zeker geen overbodige luxe. De boefkick die volgt na het roken van de Bubblegun is ook zeker noemenswaardig..So get some snackx!! Het effect van de Bubblegun speelt zich voornamelijk af in je hoofd, het is eerder een high weedje, zeker in het begin, maar het is niet zo’n energieke high. Na het blowen komt het stoned effect op en je hebt nog enkel zin om in de zetel te blijven plakken!… Een avondje Bubblegun paffen eindigt al snel in een snooze feestje…heerlijk weedje om te helpen bij het in slaap vallen! Het pijnstillend effect heb ik nog niet kunnen ervaren, maar je voelt wel dat je lichaam wat verdoofd is, dus het is wel aanneembaar dat het tegen enige pijnen zou kunnen helpen. Voila dat was het weer! Nu wacht ik vol ongeduld op de resultaten van het lab!! Thx iedereen voor de support gedurende de grow en natuurlijk ook voor de stemmen in de Spliff Seeds poll!! ____________________________ __________________HashiZall is klaar maar stemmen kan nog steeds daar!!! Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds... ____________________________ Grtz |
Comment