Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds
Vraag eens heel snel patent aan op je "optimalisatie" dan...
Quatsch zeg ik U, quatsch.
Vraag eens heel snel patent aan op je "optimalisatie" dan...
Quatsch zeg ik U, quatsch.
_ ___________________________________!!Welkom bij de laatste contest update!! Ik kom jullie nog wat voor de laatste keer vertellen... Het was een zeer tof rondje, ik heb er goed van genoten en dat doe ik dagelijks nog steeds.. Hier zijn we dan met de resultaten van de testen van de Bubblegun van Spliff Seeds die ik heb mogen growen!!! Het is getest geweest door TestLabAmsterdam. Voor we bij de resultaten komen wil ik iedereen nog is bedanken voor al de leuke reacties en stemmen die ik van jullie heb mogen ontvangen. Ik zit samen met jullie nu op het puntje van mijn stoel de ontknoping van de Contest af te wachten!! In ieder geval was er veel moois te zien bij al de contestanten. Ook Spliff Seeds nog is een dikke pluim voor de goeie zaden en het leuke initiatief! Bedankt voor de kans en het laten testen van mijn weedje!! Maar nu tijd voor de resultaten: hier een samenvatting van de testen van mijn wietje Bubblegun door www.TestLabAmsterdam.nl w9 oogst links voor geknipt zij.jpg Cannabinoiden aanwezig: cryptic1,cryptic3,cryptic4,THC,THCV, CBG, CBC (Cryptics zijn sativa dominant) THC: 16,1% THCV: 0.1% CBG: 0.1% CBC: 0.1% Kwaliteit: B-klasse voor potentie & sterkte. B-klasse voor kwaliteit. Integriteitsindex : Zeer vers , A-klasse. ( Classificatie is gebaseerd op de potentie van de strain en indeling in de chemotypelijst van TLA ‘’A’’ betekent: hoogste potentie, ‘’F’’ betekent: laagste potentie) Profiel-Effect relatie: Potente sativa strain-THC predominant: Door de relatief medium- THC, lage CBG en CBC zal er bij lage doseringen (0,1gr) een snel opkomende en sterk activerende heldere headbuzz merkbaar zijn. Door de lage hoeveelheden CBG en CBC is de headbuzz direct voelbaar als een THC-high en zal pas bij hele hoge doseringen (>1gr) omslaan naar een bodybuzz-indica effect. Onder de 1gr blijft deze soort activerend. Modulator, of Ratio- THCV:CBG:CBC is 1:1:1 (activerend) Therapeutische toepassingen & pharmaceutisch dossier. Voila dat was het dan voor de Bubblegun van Spliff Seeds !! Bedankt iedereen en op naar de volgende Niet vergeten blijven stemmen tot het einde, thx iedereen!!! Op de site van Spliff Seeds staat de poll voor de contest. ____________________________ __________________HashiZall is klaar maar stemmen kan nog daar!!! Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds... ____________________________ Grtz |
Comment