Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kom der bij Berry Ryder, en de Hashman
Knallen we gaan Peace
@Hashizall: Het zijn belangrijke dagen voor de ursa major x lapis. ze zou moeten boven zijn vandaag
thx flieremans, als ze even hard knallen zoals op dat filmptje zalk best e stapje achteruit doen, als het dan wel uitmaakt
Kom gerust piepen Corsaxx ,) we gaan ons best doen om ze groen te houden!
Make your self at home Bodos :ze ind doen goed door, binnenkort gaat er een nieuwe broek gegeven worden. Eerst nog een tweede deel afkoken ivm beesterij...
Er is een kleine selectie geweest bij de Big Bangs. Vier plantjes heb ik in een bak gezet van ong 8 liter.
Ik heb niet de vier mooiste genomen, maar heb eerder op de bouw geselecteerd. Het is mss zever maar ik ondervind dat de mooiste planten meestal mannelijk zijn..
Ik heb ook een drievingerige blad opbouw opgemerkt bij enkelingen.. P1150753.jpg
Voor de Ursa Major x Lapis is het voorlopig een 2 op 3.
Eentje ziet het niet zitten om boven te komen..Als ze tegen het weekend niet boven is, graaf ik het zaadje eruit en gaat er een nieuwtje geplant worden, maar dan een andere soort. P1150748.jpgP1150742.jpg
De Anesthesia heeft duidelijk geen last van de wortel splitsing. staat er alweer stevig bij! P1150749.jpg
En 4x Toxic Berry zijn aan het kiemen...deze dienen straks als aanvulling .
De Ursa Major x Lapis is 2 op 3, het laatste zal niet meer komen, twas dood....
In de ene pot is het plantje groen en groeit het en in de andere is de kleur geel doet het niet zo veel, het is beide de zelfde gerecycleerde aarde.. P1150778.jpgP1150776.jpg
De Toxic Berry's kunnen niet wachten om te starten. Dit is na 60uren. (Ik heb wel gemist van medium ipv van stekgrond is gwne Dcm huis aarde gebruikt, had het niet door.. hopelijk ondervinden ze weinig van deze wel gevoede aarde...al twijfel ik daar wel over...) P1150780.jpgP1150781.jpgP1150785.jpg
Merci smalle, ja dat is van het voordien onder te graven en het heeft zich er terug uit geduwt
Mercy Berry en Smowkie
Jeps zeer rappe zaden, dit was deze morgen.
Toxic Berry P1150790.jpg
Ursa major x lapis. P1150799.jpg
Het andere zal het moeilijk krijgen vrees ik, ik weet niet goed wat er is gebeurd maar deze morgen was het lob blaadje verdord. stond voordien ook geel.. Als je dan vergelijkt met deze hier boven.. P1150798.jpg
dat heb ik ook gehad met 1 van mijn sweet skunks bubba, bij was wel het 1 vingerig blad gekomen maar dan zat daar een heel piepklein geelgroenachtig bolletje in, een soort puntje, toen ik met vergrootglas keek bleek dat normaal het 3 vingerig blad te zijnheb die gewoon laten staan en die is erdoor gekomen hoor, de eerste 3 internodes waren de bladeren echt vervormd en daarna waren die perfect mooi, zal eens foto plaatsen vanavond van dat plantje, is alsof de bladeren de uitgang verhindert is komt allemaal goed makker
Comment