Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
26-12-12 Dag 22 Groei
Hello mensen van het groene ^^
Alweer een weekje verder en er is heel wat gebeurt..
Laat ik beginnen met de kleintsen Iced Grapefruit.
Klein maar dapper ^^ P1150867.jpg Toxic Berry
De zwaardere potgrond lijkt hun niet te boeien, hebben het naar hun zin P1150866.jpg
Ursa Major x Lapis
Klein gestukt plantje, moet nog een scheut krijgen... P1150865.jpg
Big Bang Bij deze is er iets opmerkelijk gebeurt, na 22dagen is er vertoon van geslacht bij 2 van de 4 planten.
1 man en 1 vrouwtje. Ik sta er een beetje versteld van en heb de indruk dat het 16/8 systeem een bevorderlijke invloed heeft op de planten... P1150859.jpgP1150860.jpg
Anesthesia
Is Enkele dagen geleden gefiemd en met succes. 3 toppen houden we er aan over!
Ook staat ze duidelijk heel stevig met de voeten in de grond P1150861.jpgP1150863.jpgP1150864.jpg
Bodos, smowkie, hashizall bedankt voor de leuke comments, ik zal maar hout vast nemen smowkie
Q, peuker en Canna ook julllie merci, het kleurtje zit ind goed, de bladpuntjes hebben wel op scherp gestaan...mag nu niet verder trekken
Thx Flieremans, randje zegt genoeg ^^
En bedankt K1
Hier volgt nog een update van de werken van vandaag.
Ik ben op idee gekomen door poffertjesporem.
Er is een halfpipe-scrognet geplaatst ^^ P1150870.jpgP1150874.jpgP1150875.jpg
Ook zijn de vrouwelijke big bangs gefiemd, of dat gelukt is nog even afwachten, en het geslacht van nog 1 moet komen.
(geen foto)
Anesthesia zal het net wel kunnen gebruiken P1150869.jpg
En de ursa major x lapis is going wide P1150871.jpg
Olalalala mooi hoor Bubba, laat die toppen maar door je net knallen die ene is echt gigantisch gegroeid eh man?? Keep em green en voor morgen een prettig eindejaar he
Comment