Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat heb ik ook gehad met 1 van mijn sweet skunks bubba, bij was wel het 1 vingerig blad gekomen maar dan zat daar een heel piepklein geelgroenachtig bolletje in, een soort puntje, toen ik met vergrootglas keek bleek dat normaal het 3 vingerig blad te zijnheb die gewoon laten staan en die is erdoor gekomen hoor, de eerste 3 internodes waren de bladeren echt vervormd en daarna waren die perfect mooi, zal eens foto plaatsen vanavond van dat plantje, is alsof de bladeren de uitgang verhindert is komt allemaal goed makker
Ik denk niet dat ik daar moeite, tijd en elektriciteit ga insteken peace, plant liever dan een nieuw zaadje.
En van zaadjes gesproken.
De Iced Grapefruit van Female seeds in gearriveerd. Daar van gaan we nog eens 2 zaden van laten ontkiemen. Dat zijn 'zekere' vrouwtjes
Eerst wat slechter nieuws.
De al aan de slechtere kant Ursa major x lapis, heeft het opgegeven.. P1150804.jpg( maar dit maakt plaats voor iets nieuw ^^)
Ursala major x lapis doet het zeer goed. weinig te melden, wel denk ik dat de volgende set bladen krom zullen zijn... P1150808.jpg
Ook een Toxic Berry doet niet mee en heeft het opgegeven, grote pot voor de andere dus ! P1150814.jpgP1150816.jpg
De andere twee Toxic Berry doen het wel goed, hebben al grote bladen voor hun leeftijd. P1150817.jpgP1150819.jpg
De Big Bang bakplanten beleven duidelijk ook een leuke tijd al heeft die linksvoor wel wat gele bladen.
P1150812.jpgP1150821.jpg(deze schieten over en weet niet goed wat er mee te doen..bud on a stick ? )
En de mooie Anesthesia...Hpi doet ze werk en houdt ze mooi compact. P1150806.jpg
Ziet er netjes uit kerel, maar wel te eten geven he? op naar dikke toppen!
Ik was al aan het twijfelen of ik ze al wat zou voeden, ik zal de potten eens wegen en zien als een waterbeurt met wat Sweet Jane 1 kan worden gegeven.
Thx Cannaman
Last edited by Bubba J; 19 December 2012, 09:26.
Reden: typfoutje
1 van de twee Iced Grapefruit duwt zich een baan naar boven. De andere laat nog op zich wachten, het pennetje was ook korter bij deze.. P1150843.jpgP1150836.jpg
Comment