Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Plots zoveel reactie ^^
Ganjax, Paffy merci voor het snelle reacties
Peace, ind effen geen mannen gedoe meer, buiten de k1 kiemtest die ook reg is..
Dat zeg ik ook altijd hash Ze gaat ind goed ^^
Zal jullie effen wat nieuw nieuws geven
Dag 14 12/12
Big Bang ( deze krijgt Sweet jane 1 50% van Adh. Deze wordt nog opgeschroefd 1 week en dan Sweet jane 2) P1150991.jpg
Iced Grapefruit 1 geknikt en gefixeerd (krijgt 25% van de adh van Sweet Jane1) P1150994.jpgP1160004.jpgP1160002.jpg
Anesthesia (Ook zij krijgt 50% van de adh Sweet jane 1. Ook nog 1 week opkrikken en dan Sweet jane2 ) P1150990.jpgP1160012.jpg
@peace : het is geen kali-waterglas de protector maar ook een bron dus zit wel goed dermee.
Heb het lang niet gebruikt en ik dacht het maar nog eens uit de kast te halen, het schuimige spul ^^
Thx peuker, ze heeft allesins koppen genoeg waaruit er kan geknald worden ^^
Deze morgen .. Anesthesia P1160017.jpg Ik zie bij haar een vorming van lelijke pistels, heel kleine puntige haartjes...niet overal dat mooie donzig haartje, is dat iets dat de plant me wil vertellen ?
Big bang P1160018.jpg Begint terug kleur te krijgen
Iced grapefruit 1 P1160019.jpg Deze vecht tegen fixatie maar zal de strijd met de elastiek verliezen, het tandenstokertje af en toe wat bij schroeven zodat ze nog wat platter komt te liggen.
Haar ondergelegen takken komen al dicht tegen het net aan ook de eerste bloeiverschijnsels zijn zichtbaar.
Comment