Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Berry, Medi, Peuker en Bodos thx voor de reacties
@Vapo: het werkt hier goed, nu denk ik wel dat andere ph- en streken van het land daar een geheel andere reactie op hebben
Thx Hashi, beetje spelen eh ^^ dan zijn we gezond
Ph meter laat ik even voor wat het is paffster, het lukt me nu al een tijdje en we roeien goed dus we gaan verder
Thx smowkie, ze zijn op weg de little one's grootste madammen!
Yeahyeah thx Hashman, begint er op te trekken eh eindelijk me hok bijna vol met topjes^^ beetje set-back maar back on track nu
Heb ze gisteren nieuwe broek gegeven en staan nu onder het scroggnet met de de plug and grow ne foto zalt wel duidelijk kunnen tonen ma das voor straks
Iced grapefruit toppen. Enkel water dus deze moge ook gaan aflbloeien. P1160374.jpg
K1 Somango Kiemtest, heb hier en daar een bud weggeknipt omdat het iets te druk werd en de vrees voor toprot zit bij deze wel hoog.
Ze produceert grote toppen en staan heel dicht bij elkaar..deze wordt goed in de gaten gehouden.
Niet de beste om te scroggen deze, harde takken die gemakkelijk breken.
Bubba '76, loopt langzaam op haar einde, hier ook een paar buds weg geknipt om iets meer licht door te laten.
Nog eventjes en dan gaat de schaar erin. P1160377.jpgP1160387.jpgP1160388.jpg
Comment