Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Royal queen seeds Shinning silver haze volle grond
Re: Royal queen seeds Shinning silver haze volle grond
Hoi,
Wij hebben geen problemen met de Shining Silver Haze, en dus ook niet een slechte "batch" zoals smowkie hier boven beweerd.
Wanneer je normale zaden kweekt, krijg je normaal gesproken uit de ene helft vrouwelijke en uit de andere helft mannelijke planten. Dit kan leiden tot een heleboel verspilde ruimte in de kweekruimte, wat in het bijzonder een probleem is voor thuiskwekers met beperkte ruimte. Gefeminiseerde zaden voorkomen dit probleem, want zij bieden de kwekers zaden die voor 99.99% vrouwelijk zijn. Toch is er een kans dat de plant mannelijk of hermafrodiet, ook bekend als hermi, wordt. Een hermi-plant is een vrouwelijke plant die mannelijke bloemen produceert, waardoor ze dezelfde problemen in de kweekruimte oplevert als een mannelijke plant.
Licht is een andere belangrijke factor: zowel de kracht/hoeveelheid als het type licht. Over het algemeen raden we aan om niet meer dan 40.000 lumen per vierkante meter te gebruiken. Dit komt neer op 400 watt, op grofweg 60 cm afstand van de planten, per meter. Wanneer je planten beginnen te bloeien, kun je de lichthoeveelheid verhogen om de buds te helpen om zich verder te ontwikkelen. We hebben ook ontdekt dat te veel rood licht hermis kan veroorzaken, dus we raden Son-T Agro of Green Power aan. Deze zijn geschikt voor het groei- en bloeistadium en bevatten minder rood en meer blauw licht. We raden af om Son-T Plus lampen te gebruiken, omdat deze teveel rood licht bevatten. Ze zijn goed om te gebruiken in het bloeistadium, maar niet geschikt voor groeiende, gefeminiseerde planten. De kwaliteit van de aarde of het kweekmedium is ook belangrijk. Hogere stikstofpercentages (N) en lagere kaliumpercentages (K) zijn het beste voor groeiende vrouwelijke planten. De aarde van het kweekmedium mag nooit te droog zijn omdat dat ook de plant onder spanning kan brengen. Kortom: als je gefeminiseerde zaden kweekt, dien je een overdaad aan licht te vermijden; met name rood licht, hoge temperaturen, droge kweekmediums en lage stikstofpercentages en hoge kaliumpercentages van de voedingsstoffen.
Yesman, stuur even een bericht via http://www.royalqueenseeds.com/contact-us met vermelding van dit topic dan zorg ik ervoor dat je nieuwe shining silver haze zaden krijgt zodat je het met bovestaande tips nogmaals kan proberen!
allemaal leuk en wel !!
sorry dat ik effe in je topic kom m8
maar nu ik dit lees kan ik niet anders dan ook iets te zeggen !!
heb fruitspirit gezet gehad van RQ en met alle damen's scheelde wel iets !! melde het aan RQ geen reactie !!!
en nu omdat deze persoon effe een topic heeft draaien , krijgt i het wel !! Bang voor slechte reclame ofzo ?? want ik kan jmmr genoeg niets positiefs meer zeggen hoor
Mvgv K1 en sorry yesman dat dit effe in uw topic moest he
Groetjes en gl met je nieuwe batch m8
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Hallo K1,
Ik werd met toeval op dit forum gewezen, maar wij helpen iedereen het zelfde, al is het wel zo dat als iemand direct een probleem bij ons meldt hij eerder geholpen kan worden.
Wij willen dat al onze klanten tevreden klanten zijn, mensen met problemen zullen wij ook altijd helpen. U geeft aan geen antwoord te hebben ontvangen? Waar heeft u dan uw bericht heen gestuurd?
Naar deze pagina? http://www.royalqueenseeds.com/contact-us ?
Ik krijg uw bericht namelijk niet terug gevonden, Ik ga er van uit dat we uw bericht gemist hebben, of er is iets fout gegaan bij verzenden. (Kan een fout in de website hebben gezeten bij het verzend formulier) Als u het nogmaals kan sturen zal ik ook uw problemen proberen op te lossen!
Oorspronkelijk geplaatst door royalqueenseedsView Post
Hoi,
Wij hebben geen problemen met de Shining Silver Haze, en dus ook niet een slechte "batch" zoals smowkie hier boven beweerd.
Wanneer je normale zaden kweekt, krijg je normaal gesproken uit de ene helft vrouwelijke en uit de andere helft mannelijke planten. Dit kan leiden tot een heleboel verspilde ruimte in de kweekruimte, wat in het bijzonder een probleem is voor thuiskwekers met beperkte ruimte. Gefeminiseerde zaden voorkomen dit probleem, want zij bieden de kwekers zaden die voor 99.99% vrouwelijk zijn. Toch is er een kans dat de plant mannelijk of hermafrodiet, ook bekend als hermi, wordt. Een hermi-plant is een vrouwelijke plant die mannelijke bloemen produceert, waardoor ze dezelfde problemen in de kweekruimte oplevert als een mannelijke plant.
Licht is een andere belangrijke factor: zowel de kracht/hoeveelheid als het type licht. Over het algemeen raden we aan om niet meer dan 40.000 lumen per vierkante meter te gebruiken. Dit komt neer op 400 watt, op grofweg 60 cm afstand van de planten, per meter. Wanneer je planten beginnen te bloeien, kun je de lichthoeveelheid verhogen om de buds te helpen om zich verder te ontwikkelen. We hebben ook ontdekt dat te veel rood licht hermis kan veroorzaken, dus we raden Son-T Agro of Green Power aan. Deze zijn geschikt voor het groei- en bloeistadium en bevatten minder rood en meer blauw licht. We raden af om Son-T Plus lampen te gebruiken, omdat deze teveel rood licht bevatten. Ze zijn goed om te gebruiken in het bloeistadium, maar niet geschikt voor groeiende, gefeminiseerde planten. De kwaliteit van de aarde of het kweekmedium is ook belangrijk. Hogere stikstofpercentages (N) en lagere kaliumpercentages (K) zijn het beste voor groeiende vrouwelijke planten. De aarde van het kweekmedium mag nooit te droog zijn omdat dat ook de plant onder spanning kan brengen. Kortom: als je gefeminiseerde zaden kweekt, dien je een overdaad aan licht te vermijden; met name rood licht, hoge temperaturen, droge kweekmediums en lage stikstofpercentages en hoge kaliumpercentages van de voedingsstoffen.
Yesman, stuur even een bericht via http://www.royalqueenseeds.com/contact-us met vermelding van dit topic dan zorg ik ervoor dat je nieuwe shining silver haze zaden krijgt zodat je het met bovestaande tips nogmaals kan proberen!
Groetjes Royal Queen Seeds
om deze woorden van 'n bekende zaadbank te moeten lezen is wel heel erg schrikken.
ik kweek nu al ruim 24 jaar maar die onzin (Toch is er een kans dat de plant mannelijk of hermafrodiet, ook bekend als hermi, wordt.) te moeten lezen vind ik wel heel erg triest.
Nou,,tis gewoon zo dat de garantie 99% is dus 1/100 kan mannelijk zijn.
Dus heb ik heel veel pech gehad om er 5 van mee te hebben gekregen.
Gaat de volgende keer weer zo...dan is pech uitgesloten.
Aan de ruimte/kweekmanier ligt het echt niet,,dat is allemaal nieuw schoon en zonder stress..
Die kans ligt toch volgens mij toch voor grootste deel aan de kweker ....
nee want de kweker heeft de zaden niet gemaakt maar de breeder
wanneer de breeder al gefeminiseerde zaden gebruikt om nieuwe gefeminiseerde zaden mee te maken is de kans op herma's alleen dubbel zo groot!
ja hoor die angel weet alles over zaad behalve over wietzaad...
die gozer heefd het alleen maar over zn eigen geouwenhoer,., het van een ander is niet juist in zijn ogen... dus wat hij zegt zo ik maar nier zo nou nemen..
Dacht dat die ene de rest had aangestoken yesman Ik ben benieuwd na de volgende ronde
@ Angel ik kan altijd alleen maar lachen om de discussies waarin je betrokken bent met de zaadkwekers hier . Maar ik denk dat rqs niet te vergelijken valt met een net beginnend kwekertje ofzo , maja ieder zijn mening he
Comment