Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Royal queen seeds Shinning silver haze volle grond
Re: Royal queen seeds Shinning silver haze volle grond
Heb zojuist een kweekje met RQS Shining Silver Haze achter de rug maar ik kan niet anders dan zeggen dat dit goede planten zijn geworden met een mooie opbrengst.
Maar ik herken wel iets in het verhaal van de Fruit Spirits ,die had ik er ook 3 bijstaan maar geen een is hetzelfde geworden...en zelfs eentje waar ik tot nu toe al 47 zaden in heb teruggevonden ..
@ Angel ik kan altijd alleen maar lachen om de discussies waarin je betrokken bent met de zaadkwekers hier . Maar ik denk dat rqs niet te vergelijken valt met een net beginnend kwekertje ofzo , maja ieder zijn mening he
ik zeg ook nergens dat ze beginners zijn volgens mij
ik heb verder ook niks te RQS
@ja hoor die angel weet alles over zaad behalve over wietzaad... die gozer heefd het alleen maar over zn eigen geouwenhoer,., het van een ander is niet juist in zijn ogen... dus wat hij zegt zo ik maar nier zo nou nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door royalqueenseedsView Post
Hoi,
Wij hebben geen problemen met de Shining Silver Haze, en dus ook niet een slechte "batch" zoals smowkie hier boven beweerd.
Wanneer je normale zaden kweekt, krijg je normaal gesproken uit de ene helft vrouwelijke en uit de andere helft mannelijke planten. Dit kan leiden tot een heleboel verspilde ruimte in de kweekruimte, wat in het bijzonder een probleem is voor thuiskwekers met beperkte ruimte. Gefeminiseerde zaden voorkomen dit probleem, want zij bieden de kwekers zaden die voor 99.99% vrouwelijk zijn. Toch is er een kans dat de plant mannelijk of hermafrodiet, ook bekend als hermi, wordt. Een hermi-plant is een vrouwelijke plant die mannelijke bloemen produceert, waardoor ze dezelfde problemen in de kweekruimte oplevert als een mannelijke plant.
Licht is een andere belangrijke factor: zowel de kracht/hoeveelheid als het type licht. Over het algemeen raden we aan om niet meer dan 40.000 lumen per vierkante meter te gebruiken. Dit komt neer op 400 watt, op grofweg 60 cm afstand van de planten, per meter. Wanneer je planten beginnen te bloeien, kun je de lichthoeveelheid verhogen om de buds te helpen om zich verder te ontwikkelen. We hebben ook ontdekt dat te veel rood licht hermis kan veroorzaken, dus we raden Son-T Agro of Green Power aan. Deze zijn geschikt voor het groei- en bloeistadium en bevatten minder rood en meer blauw licht. We raden af om Son-T Plus lampen te gebruiken, omdat deze teveel rood licht bevatten. Ze zijn goed om te gebruiken in het bloeistadium, maar niet geschikt voor groeiende, gefeminiseerde planten. De kwaliteit van de aarde of het kweekmedium is ook belangrijk. Hogere stikstofpercentages (N) en lagere kaliumpercentages (K) zijn het beste voor groeiende vrouwelijke planten. De aarde van het kweekmedium mag nooit te droog zijn omdat dat ook de plant onder spanning kan brengen. Kortom: als je gefeminiseerde zaden kweekt, dien je een overdaad aan licht te vermijden; met name rood licht, hoge temperaturen, droge kweekmediums en lage stikstofpercentages en hoge kaliumpercentages van de voedingsstoffen.
Yesman, stuur even een bericht via http://www.royalqueenseeds.com/contact-us met vermelding van dit topic dan zorg ik ervoor dat je nieuwe shining silver haze zaden krijgt zodat je het met bovestaande tips nogmaals kan proberen!
Groetjes Royal Queen Seeds
-----__________-------..Na twee maal contact te hebben geschreven,,nog steeds niets van gehoord..lekker dan..
Dat is wel een beetje een tegenvaller dan.
Ik heb 1xeen tegenvaller gehad met hun Nortern light ,wel mijn eigen schuld overigens ,maar na een mailtje met RQS direct nieuwe zaden gekregen (GRATIS)
Bij mij is hun service altijd super ..de ene dag besteld en na1 of 2 dagen al geleverd.
Zooo,,,maar natuurlijk heb ik nog een update. Ik heb de mannetjes eruit gehaald,,,,en de dames die ballen kregen..
En ben gewoon verder gaan bloeien,,,de dames ook trouwens. (-%
Ik wou zien hoe ze verder zou gaan ontwikkelen. Deze bak heeft zeer veel stress beleeft door het eruit trekken van de plantjes,,normale lamp wel is vergeten uit te doen )-@ 2 maal.
met nog een week te gaan----- resultaat--- 1.jpg-----3.jpg---4.jpg---5.jpg---6.jpg
Foto 2..is nog niet klaar,,jammer..maja,,nog 1 weekje..wie weet. Ze zijn nu aan het spoelen,,lekker schoon wietje..Ze ruiken niet echt sterk trichromen zijn niet vol aanwezig en vol met thc,,helaas te zeggen bleef dat ook uit. Nu weet ik in ieder geval wat er gebeurt na het ontdekken van een mannetje..Laatste 2 dagen maar in het donker laten,misschien dan toch nog meer thc..
Jammer van de tegenslagen.
Trichomen komen nog goed naar buiten met langzaam drogen.
Ik zou ze niet al te lang laten staan, volgens mij heb je een beetje te laag gezeten met voeding. Uitkijken dat ze uiteindelijk niet te veel energie uit de hars gaan halen want dat kan wat nadelig zijn voor de smaak en effect.
Volgende keer gewoon weer beter he.
Dat zijn een hoop voorwaarden om een wietje uit Royal Queen Seeds te krijgen.
Dan kun je misschien beter iets zoeken dat niet zo herma-gevoelig is en een betere uniformiteit heeft, want daar heb je ook geen last van, het lijken wel 3 verschillende strains.
Ik zou niet eens nieuwe zaden willen daarvan. En dan nog een rondje verknoeien zeker ?
Wel klote dat je er zo achter moet komen yesman.
Gelukkig kun je nog iets oogsten.
Meer geluk bij de volgende ronde.
Comment