Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestart

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gestart

ik krijg mijn vocht niet hoger dan twintig! temp 26 met afzuig aan.
    mag ik zonder afzuig draaien want met lamp aan afzuig af staat vocht op 50. temp 28.8 dus ja
    heb al een emmer met water en twee handoeken in gelegd. nu moet zowiezo na de alien achter ventilator.

Comment

Zorg ff dat je die handdoeken vanuit t water zo hoog mogenl;ijk optrekt voor tgrootste oppervlak eh.

Zo gauw dr meer blad opzit gaat t meer zweten ook waardoor je lv weer hoger wordt eh.

Suc6 .

Kijk ook hier s eh..

Comment

jupla merci voor de reacties heb hier nog een paar fotos als je goed kijkt kun je een plantje gele blaadjes krijgt!
        krijg mijn vocht niet goed e met lamp aan en afzuig aan 10% maar slecht kom

DSC_1191.jpgDSC_1192.jpgDSC_1193.jpgDSC_1194.jpgDSC_1196.jpg
        Last edited by ikke84; 19 December 2012, 20:13.

Comment

luchtbevochtiger ongeveer 4 tientjes, probleem opgelost

Comment

Bubblecum zegt 'ie, ehehehhe

Idd wat QnQ zegt: overpotten & ingraven, lamp erop en op de juist afstand wat voor een 400watter 40cm is. Gewoon een rolmaat pakken, geen nattevingerwerk.
            Nu je ze overgepot hebt zal je LV ook stijgen, later hebben ze meer water nodig en zullen ze meer verdampen. Zo stijgt je LV zeg maar.
            Ik zeg houwe zo, je LV ben je later liever kwijt dan rijk.
            Een hoge LV aan het eind van je kweek is immers een veel groter probleem (rot) dan een lage LV in het begin.

Mijn growshopboer zelf heeft mij afgeraden om een luchtbevochtiger te halen.
            Zijn argrument was dat de meeste vocht ook zo weer word afgezogen door de afzuiger en dat je rendement van misschien 10% bookt.
            Dan denk ik; ja, hij had me er ook gewoon eentje kunnen aansmeren
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

in mijn geval werkt het goed lv is normaal 30 en kan het nu op laten lopen naar 85 terwijl men afzuiging aan staat

Comment

Misschien dat het wel verschilt qua type bevochtiger, maar die 50piek wou hij me niet aandoen. Wel zo eerlijk en zeker kool

Comment

heb er een kunnen krijgen van mn moeder met een smoes dat de kindjes droge lucht hebben in hun kamer
                  hou jullie op de hoogte wat het geeft

Comment

Ehehehe, kindjes doen 't altijd goed als argrument. Kijk maar naar wat de Amerikaanse argumenten zijn om Syrie binnen te vallen
                    In dit geval maakt 't niks uit denk ik dan.
                    Je hebt 'm for free en als je daarmee nu ff wat rendement bookt is dat zeker mooi!

Enneh, onder die 400wattert knallen he!

Comment

je zou eventueel een klein plastic bekertje met wat gaatjes eroverheen kunnen zetten, dan blijft het vocht daaronder
                      of een cola fles doormidden knippen en dan het bovenste deel over je plantjes heen, gaat je LV zeker omhoog

wat voor afzuiging gebruik je?

Comment

ziet er goed uit, succes ermee
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

dank je hier een update achter achter 5d lamp denk wel dak op schema zit?DSC_1191.jpgDSC_1192.jpgDSC_1193.jpgDSC_1194.jpgDSC_1195.jpg

Comment

Comment

gestart

Ziet er goed uit hoor ikke ik zou ze zo even laten, als ze nu nog bijstrekken kan je dan nog altijd aanvullen tot aan de rand... Dat is natuurlijk mijn mening je, als jij dat wil kan je dat gelijk ook doen toch? Ziet er anders nice uit, doe zo verder

Comment

merci copain zitten er een beetje mee in met dat mijn eerste keer is maar da bij iedereen zeker

Comment

Bezig...
                                X