Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestart

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

gestart

Inderdaad jij gaat meer stressen of je plantjes hoor ze kunnen best wat hebben, wacht tot je een maand of 2a3 verder bent dan komt de oogstress meestal is die nog erger ghahahaha ^^

Comment

Re: gestart

merci voor de courage!

Comment

lokes ikke84

ni teveel aan prutsen !! hoemeer je ze in en uit ga graven geeft teveel stress

tevens kan je ook nog is je penwortel gaan beschadigen en dat heb je liever niet denk ik dan ^^

mss volgende keer pics nemen als lamp net uitgaat of voor ze net opspringt , leuke om naar te kijken :d

Voor de rest zouw ik zeggen doe zo verder

Groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Komt wel goed, gewoon alles rustig weg ! ;p

Comment

idd, laat ze maar groeien en bloeien op hun eigen tempo . alles opt gemak :p
            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Yo pothead, heeft die luchtbevochtiger nou nog wat kunnen uitmaken?
              En in wat voor tent zit je nou te kweken?

eZ!
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

wie noem je gie hier pothead! zitten er hier zoveel
                tent ds 1op1en 2h die luchtbevochter nogabollen zat nog even veel water in dag er achter
                ze hebben mijn moeder ook weer goed liggen!
                het is om slechte geuren uit de lucht te halen
                vocht is nu met lamp en al 42tot48 en alles af 72 tot 80

Comment

jupla op aanvraag hier een paar fotos met lamp af! wel een vraag op een van de fotos is te zien dat de blaadtjes de neiging hebbben om te krullen
                  hoe komt da? en een goe feest voor iedereen e vanavondDSC_1191.jpgDSC_1192.jpgDSC_1193.jpgDSC_1202.jpgDSC_1203.jpgDSC_1205.jpgDSC_1206.jpg

Comment

ziet er goed uit, ik zou me voorlopig niet druk maken over die golven in je blad. Gwn in de gaten houden...

Comment

jupp wanneer weet ik dat ik mijn lamp op 12/12 moet zetten ze zeggen vuist regel 2 weken maar denk dat ze nog iets te klein zijn nee?

Comment

ik zou daar nog even mee wachten...
                        vraagje, welk lamp gebruik je en hoe hoog hangt ie boven je plantjes ?

Comment

een 400w en tussen 45 en 50cm hoe lang zou ik dan nog moeten wachten? juuuuuuuuuu
                          Last edited by ikke84; 24 December 2012, 18:07.

Comment

Dan heeft die luchtbevochtiger toch nog wat geholpen, voornamelijk met lamp aan. Das een opsteker voor nu.
                            Als je planten groter zijn zou ik 'm weghalen, anders krijg je een veel te hoge LV in de nachturen.

Verder ziet 't er goed ut man, beetje gekrulde blaadjes zoals deze is normaal ik een premature fase.
                            Zeg maar net als baby's, die kunnen er ook frappant uitzien in hun eerste week

1 wijze tip nogmaals; nix 400watt tussen de 45 & 50 cm! Maar exact uitgemeten is 40cm de afstand voor een 400watt, en pak gewoon een rolmaat ofzo.
                            Verder zou ik minimaal 3 weken voorgroeien.
                            Langer voorgroeien produceert meer crops imo!
                            Gewoon een stukje logica.
                            Ook ben ik van mening dat men veel te geforceerd over gaat op bloei. Men staat er om te trappelen zowat.
                            Denk dat wat meer tijd geven je uiteindelijk meer oplevert! (kijk maar wat een plant doet/geeft als je direct vanaf 12/12 gaat kweken)
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

jo gasten goed met iedereen? hier een update van mijn harem heb zelfs eentje bij! een zaadje in de bio grond!
                              maar ga veel geluk moeten en dat een plant is dak kun paffen lolDSC_1207.jpgDSC_1208.jpgDSC_1209.jpgDSC_1210.jpgDSC_1211.jpgDSC_1212.jpg
                              btw min blaadjes hangen een beetje hoe komt da?

Comment

(59) ziet er leuk uit, je hebt ondertussen een week voorsprong (ik heb gewoon een week achterstand joh, overnieuw begonnen) maar het blijft een leuk vergelijkings punt. ik weet niet precies wat je bedoelde met hangen, maar voor mij zien ze er natuurlijk uit. anderen hebben vast meer te vertellen. klopt het dat ze in de finale pot zitten en zo ja is dat die van 11L?

Comment

Bezig...
                                X