Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestart

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gestart

hier een paar fotos van mn schatjes
    DSC_1261.jpgDSC_1262.jpgDSC_1263.jpgDSC_1264.jpgDSC_1265.jpgDSC_1266.jpgDSC_1268.jpgDSC_1269.jpg

Comment

ziet er goe uit man! nog effe groeivoeding blijven geven, wat je nu hebt van witte haartjes noem ik nog geen pruikjes

Kweekruimte zal mooi vol worden
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

een beetje te vol nee?

Comment

kan geen kwaad

Comment

het ziet er in orde uit

Comment

wanneer komen die pruikjes ongeveer 3de week?

Comment

zal je wel merken, mss nog wat foto's uploaden? (met lamp uit aub)
                dan kunnen we es kijken e

Comment

ga voor morgen zijn de lamp staat al aan ofstewel ga ik een uithalen en foto nemen straks uploaden eerst mn joint op paffen
                  thanks mate

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door El Nino View Post
                  zal je wel merken, mss nog wat foto's uploaden? (met lamp uit aub)
                  dan kunnen we es kijken e
                  DSC_1234.jpgDSC_1235.jpgDSC_1237.jpgDSC_1240.jpgDSC_1241.jpgDSC_1242.jpg

Comment

Mooi zo

Comment

da zijn nog nie echt pruikjes, je hebt wel al witte haartjes maar 't is nog voorbloei . Die pruikjes heb je wanneer er redelijk veel witte haartjes zijn en ze redelijk lang zijn ook. Je kan wel al bloei beginnen geven eventueel als je da wil, 't zal alles een beetje stimuleren wss.

Comment

jupla een kl update van 3w bloei vandaag nog een klein beetje voeding DSC_1243.jpgDSC_1244.jpgDSC_1245.jpgDSC_1246.jpgDSC_1247.jpg

Comment

hopla en voor je het weet zit het droog in de zak,doe je goed ikke nog even geduld.

Comment

en als die droog is kom ik achter nieuwe zaadjes lol

Comment

jupse gasten! voor de die nog intresse hebben hier nog een deel foto er zitten al op sommige blaadjes witte puntjes vooronderstel
                              dat dit de thc want kleeft massas en ruikt heerlijk see yaDSC_1278.jpgDSC_1279.jpgDSC_1280.jpgDSC_1278.jpgDSC_1279.jpgDSC_1284.jpgDSC_1281.jpg

en tot slot de te late maar toch getopte plant is een beetje achter maar komt wel inorde
                              heb wel een vraag aangezien de scheuten allemaal gelijk zitten bij deze zou ik mooi plukken moeten hebn
                              er zitten in totaal 5 topjes ongeveer op gelijke hoogte zie foto onderaan
                              DSC_1283.jpg
                              Last edited by ikke84; 28 January 2013, 21:49.

Comment

jpla gasten kan mij iemand vertellen hoe lang mn harem nog moet bloeien?
                                kan iemand mij dit ongeveer vertellen aan de fotos?
                                DSC_1271.jpgDSC_1272.jpgDSC_1274.jpgDSC_1275.jpgDSC_1276.jpgDSC_1279.jpgDSC_1278.jpgDSC_1273.jpgDSC_1277.jpg

Comment

Bezig...
                                X