Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Cookaap : Thx voor de leuke coment , dit is tevens 1 van de redenen dat ik mee doe aan de contest he om mensen iets bij te brengen en zelf nog beetje bij te leren he !!
@ El Nino : mja kan amper wachten :d
@ eefje : lo lievertje , je weet ik doe altijd men best !! en zal dat steeds blijven doen ly xxx
Tevens even ter info , als jullie jullie geroepen voelen om te stemmen op wie het mooiste GROW verslag heeft van de spliff seeds contest !!
Kan je dat via deze link doen => Spliffseeds " Kommop waar zitten men trouwe volgers !! Heb jullie hulp nodig "
Wat kan ik jullie vandaag mededelen , dat ik stilletjes aan begin te hopen dat ze gaan stoppen met groeien
Toppen willen we zien
Ivm wat ze te drinken krijgen !! Nog steeds enkel kraantjeswater ph 7.2 ( is gemeten voor het plezier )
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,4 lv 71%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 29,2 lv 58%
Maar goed , tijd voor de dagelijkse foto update :
Ons nakomertje :
@ biginnertj : tot op heden doen ze het goed he , hopen dat het zo blijft
Maar goed , nu even de tijd nemen om de dagelijkse Contest Update te doen !!
Dag 13 : 12/12 lichtschema !!
Wat heb ik vandaag te vertellen , dat ik deze ochtend eerst paar pics heb genomen , voordat ik weer beetje ben beginnen prutsen in men tentje en ben blij dat ik dat gedaan had !!
Want nadat ik klaar was met de damen's hingen ze der maar slapjes bij
Wat heb ik vandaag weer uitgestoken :
- Als eerste heb ik alle damen's uit men tentje gehaald
- Dan heb ik bij de damen's nog eens beetje weggediefd
- toen de damen's weer op dezelfde plek gezet
- ons nakomertje nog eens op een hogere pot gezet
- blumatsensor's er weer in en aangesloten
- manueel 700 ml water gegeven per plant
- pompje blumat opgezet
- Dame 1 : links onder dus , beetje gebogen ( geknakt ) , zodat alles weer ongeveer even hoog staat
Comment