Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar goe tijd om de dagelijkse contest update te doen !!
Dag 32 ( 12/12 ) Dag 18 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag allemaal te melden , dat sommige damen's precies een beetje last hebben van de voorgeschreven dosis Boosters die ik geef
Hier en daar merk je wel wat verbrande bladpuntjes op dus morgen inplaats van 2ml te geven per liter , zal ik eens 1.5 ml geven !!
Voor de rest kan ik wel vertellen dat de damens aardig aan het opzwellen zijn , maar dat zie je wel op de pics ^^
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,5 lv 65%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,9 lv 49%
Maar goed , tijd voor de dagelijkse foto update :
Ons nakomertje : heeft beetje meer last van de dosis voeding !!
@ Eefke : Thx voor de lieve coment lievertje , ly xxx
@ AudioSystemRolla : idd , der hoop ik even hard op
@ Smowkie : thx m8
Dag 33 ( 12/12 ) Dag 19 Bloei :
Wat kan ik jullie vandaag vertellen , niet zo heel veel eigenlijk !! Enkel dat de damen's vandaag een iets lichtere dosis voeding gekregen hebben , ivm de verbrande puntjes ( 1.5 ml / L )
@ berry ryder : Lo m8 , idd ze zwellen lkkr op !! En ze zijn nog maar net begonne ^^
@ El Nino : Thx voor de leuke coment Ivm knippen !! is maar 1 tentje hoor !! Dus duurd ni zo lang maar thx voor het aanbod !!
@ HashiZall : Thx m8 , heb er paar die iets hoger zijn !! Is ook te zien op de groepsfoto's dus zit zoizo met 2 pheno's maar daar hebben we het later in de contest wel over ^^
Maar goed nu even de tijd nemen om de Contest update te doen !!
Dag 34 ( 12/12 ) Dag 20 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat de damen's de lichtere dosis voeding van gisteren precies wel beter vonden !! Dus dat gaan we nogmaals geven !! ( 1,5 ml/L )
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,2 lv 62%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,9 lv 48%
Maar goed , nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
Comment