Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ psy : lo m8 , thx bij deze en ivm het knippen , dat komt wel goed
@ El Nino : thx m8 , ben blij dat het er bijna opzit hopenlijk hebben er paar mensen wat van kunnen opsteken ^^
@ Dj felix : thx kerel
Maar goed het is weer tijd om een Contest update te doen !!
Dag 76 ( 12/12 ) Dag 62 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat we bijna aan het einde van week 9 bloei zitten , dus het word tijd om de damen's eens goed te bekijken !! ( ivm trichs )
Tevens kan ik melden dat de damens hun topjes wel beetje zwaar geworden zijn , al een geluk dat er netje inhangt !! Of ze lagen op de grond
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,6 lv 51%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 29,2 lv 33%
Maar goed , nu even de tijd nemen voor de dagelijkse foto update :
ik heb er al zeker het een en ander van bijgeleerd . Geniet van het knippen, drogen, curen, ... en oproken natuurlijk ben benieuwd naar het rookverslagje
meh ik krijg dus al een dag of vier 'you allready voted today' ..; zwaar gejost zeg ik dan ..
khoorde dat je al zowat 3kwart hebt geknipt. goed voor jou !! geniet ervan het was een heel erg leuke run.
en naast die grappige uitloop van hash een week ofwat geleden haalde je netzoveel stemmen dus eigelijk ben ik ervan overtuigd dat je het verdiende te halen in de votes.
stemming in de laatste week klopt van geen kanten.. kay rules in my book
@ El Nino : lo m8 , leuk om te horen dat je der iets van hebt opgestoken van men kweekje ivm rookverslag dat zal komen binne dagje of 10 ongeveer , net alles geknipt
@ Midical-Spliff : lo m8 , idd het zal me wel smaken
@ vapoman : lokes , dat zal wel goed komen , momenteel ruikt het lkkr zoet
@ El : lokes m8 , thx voor de leuke coment ivm die poll , maak me er niet meer druk om die klopt voor geen reet maar np we zien wel he !!
Tevens kan ik melden dat alle damens geknipt zijn !! Heb jmmr genoeg geen foto's kunnen nemen van de damens beetje tijdgebrek waarvoor mijn excuses !!
Wel kan ik jullie meededelen dat ik al bij al ni mag klagen van het nat gewicht !! Maar ja het kon beter ( Net geen 1/1 )
Het drogen gebeurd in de tent zelf met afzuiging op 50 procent en verwarming op 17 graden !!
@ El Nino : lo m8 , mja in het knippen is tog wel wat tijd gekropen , heb er wel wat meer werk aan gehad dan dat ik bvb had aan een SpliffseedsBubblegun !!
Maar goed tijd om nog eens een Contest updateje te doen ^^
Wat heb ik jullie te vertellen !! Dat ik de voorbije dagen niet stil gezeten heb Maar daar lees je zodadelijk meer over !!
Stap 12 : Het verwerken van het knipafval ^^
Wat heb ik zoal gemaakt met het knipafval van onze SnowWhite run !!
2 dingen eigenlijk , waarvoor ik het knipafval gewoon opgesplits heb in 2 gelijke hoopjes !!
- isolator hasj
- hasj olie
Dan nu misschien een beetje info over hoe ik isolator hasj heb gemaakt !!
- 1 hoopje knipafval gelijk in de vriezer gedaan zonder eerst het afval te drogen , reden => anders ga je teveel plantenmateriaal in je hasj krijgen en dat is wat ik net niet wil he
- genoeg ijsblokjes gemaakt , best gebruik je de vierkante reden => die randjes heb je nodig om je trichomen mee los te schrapen !!
- een emmer met 5 l water mee de vriezer ingezet , reden => is makkelijker om daarna alles op een mooie koele temp te krijgen !! Best rond de 0 - 4 graden
Comment