Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Er is weer een nieuwe dag aangebroken , dus tijd voor een dagelijkse Contest Update !!
Dag 10 Groei : Temp 25.3 , Lv 99%
Wat kunnen we vandaag allemaal vertellen ,
Dat naar mijn mening de damen's er nog steeds goed uit zien , enkel vertonen er een paar damen's hier en daar een gekruld bladje maar dat komt omdat de temp een beetje is opgelopen doordat ik de 2de Tneon heb aangestoken. Dus daar maak ik me zekers geen zorgen over ^^
Ivm de opbouw van de damen's , kan ik mededelen dat ze bezig zijn aan de bouw van internode 4 !!
Tevens meld ik even dat de damen's vandaag weer een beetje drinken zullen krijgen , Wat gaan we ze geven : 1l water verdeeld over de 9 damen's met beetje wortelstimulator in en afgezuurd naar 6.0 !!
Maar goed nu ist weer tijd voor een dagelijkse foto update :
Maar goed nu ist weer tijd voor een dagelijkse Contest Update !!
Dag 11 Groei : Temp 24.6 , Lv --%
Met de damen's gaat alles zoals het hoord te gaan , dus tot op heden zekers geen klachten
Ik vermoed wel dat de damen's eigenlijk al graag een nieuw broekje zouden aan doen , maar dat zal nog paar dagen moeten wachten !!
Voor de rest kan ik mededelen dat de damen's rustig verder aan de opbouw van internode 4 bezig zijn en dat ik de clipfan op zwaarste stand heb gezet , reden : tijd dat ze beetje tijd gaan steken in het ontwikkelen van hun stammetje.
Tevens kan ik jullie nog vertellen dat de damen's vandaag geen drinken krijgen , reden : laat het potje maar is beetje uitdrogen.
Maar goed tijd nu voor een dagelijkse foto update :
Comment