Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tot op heden heb ik niet veel te klagen , de opbouw van het blad van internode 2 is volop bezig !!
Wel merkte ik dat er aan 1 dame precies iets heeft zitten knabbelen :s foto 2 namelijk , maar daar maak ik me ni zo heel druk over !! Zal ze wel even een behandeling geven met Bioshark Dislike nadat ik ze een beetje drinken heb gegeven.
Wat gaan ze te drinken krijgen !! Ik ga namelijk 1 l water aanmaken met een halve dosis wortelstimulator ( 2 ml ) erbij en afgezuurd naar 6.0 en hopen dat ze het lkkr gaan vinden
@ El Nino : het ging over de toppen in bloei ( einde run ) !! Het toppen van je dame kan je doen waneer je wil in de groeiperiode , tot max eerste week 12/12 maar ik verkies in de groeiperiode zelf , geeft iets minder stress !! Waar je je dame topt !! dat kies je zelf he !! ik top meestal van internode 5 naar 3 of van 7 naar 5 en dan dief ik onderste 2 weg
Maar goed tijd voor een dagelijkse update van de Contest !!
Dag 6 Groei : Temp 23.2 , Lv 100%
De damen's zagen der naar mijn mening nog steeds goed uit !! De dame op foto 4 ziet beetje lichter groen dan de rest , maar daar maak ik me momenteel helemaal geen zorgen over Tevens kan ik melden dat de opbouw van internode 2 mooi opgang gekomen is en dat de grootste 8 damen's grotendeels al gaan starten aan de aanmaak van internode 3
Comment