Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Eerst wil ik effe iedereen bedanken voor de leuke en positieve coments !!
Wat staat er vandaag op de planning !!
2 update's :
update 1 : dagelijkse Contest update !!
update 2 : tussentijdse update !! Stap 6-7 !!
Maar goed nu eerst effe de tijd nemen voor de dagelijkse Contest update !!
Dag 13 Groei : Temp 25.2 , Lv 82%
Wat kan ik jullie vandaag vertellen ,
Dat de damens het nog steeds goed naar hun zin hebben . Tevens heb ik gisteren er voor gezorgd dat de damen's het iets warmer zouden krijgen en beetje lagere lv !!
Reden : vandaag gaan ze naar hun eindbestemming , ze mogen gaan genieten van het betere weer ^^
Tijd om te gaan knalle , de damen's hebben der zin in :d
Ivm drinken , krijgen ze momenteel niets omdat ze vandaag worden overgepot. Zodra dat dat gebeurd is zullen ze wel ineens hun drinken krijgen maar daar meer over in de tussentijdse Update !!
Maar goed tijd nu voor een dagelijkse foto update :
Momenteel ga ik eerst passieve inlaat gebruiken , door de venstertjes open te zetten voor de verse lucht !! Zodra we naar bloei gaan word het een actieve inlaat , zoals eerder vermeld in het startgedeelte !!
Maar goed we gaan ineens verder met stap 7
Stap 7 : De overgang van groeitentje naar Groei/Bloei tent.
Nogmaals een beetje info over hoe ik te werk ben gegaan !!
- plantjes uit het voorgroei tentje halen
- plantjes naar hun eindbestemming brengen
- plantjes in de 11L pot steken
- plantjes inwateren met 1L water + 1Gr Piranha per plant
- plantjes inspuiten ( preventief ) tegen beestjes met Bioshark => Dislike
Nu is het weer tijd voor paar fototjes !! Van wat we hierboven vermeld hebben !!
Da gaat hier de goede kant op K1 ,
doe zo verder , en laat de beste winnen
maar als er lekkere buds afkomen heb je eigenlijk al gewonnen toch SMOKE,SMOKE< SMOKE
Prima allemaal hoor, alleen je schopt toch ook niet iemand preventief verrot op straat?
Waarom dan je planten preventief bespetteren, je hebt toch zaad en geen stekken van Achmed?
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment