Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar goed nu eerst effe de tijd nemen voor de dagelijkse Contest update !!
Dag 16 Groei / Begin dag 4 / Hpi 400 wat !!
Wat kan ik jullie vandaag vertellen !! Dat de damen's het lkkr naar hun zin hebben onder het zonnetje :d
Tevens hebben ze gedaan wat ik van hen verwachte !! Namelijk het medium mooi droog getrokken !!
Dus het was tijd voor een nieuwe water beurt te geven , wat hebben ze gehad !! 1l per pot !! Niet afgezuurd : reden => we werken met buffertabs
Maar goed tijd nu voor een dagelijkse foto update :
@ berry ryder : jep jep tot op heden niet veel te klagen he
Wat staat er vandaag op de planning !!
2 update's :
update 1 : dagelijkse Contest update !!
update 2 : tussentijdse update !! Stap 8 !!
Maar goed nu eerst effe de tijd nemen voor de dagelijkse Contest update !!
Dag 17 Groei / Begin dag 5 / Hpi 400 wat !!
Wat kan ik jullie vandaag vertellen , dat de damen's het naar mijn mening nog steeds goed doen , de internode opbouw gaat goed ( momenteel zitten we aan internode 6 )
Wel zie je hier en daar aan de lobblaadjes en aan de 1 ste internode blaadjes beetje bladverkleuring !!
Oorzaak : net 1 dag te laat overgepot en vermoedelijk moeten ze ook beetje aanpassen aan hun nieuw medium ^^ Dus daar maken we ons zekers Niet druk over !!
Ook kan ik jullie mededelen dat ik vandaag een halve liter water heb gegeven per dame !! Niet Afgezuurd !! ( ph gemeten : 7.2 )
Maar goed tijd nu voor een dagelijkse foto update :
@ El Nino : thx m8 en idd die onderste gaan nog weg gediefd worden !! Denk weg te dieven tot waar het 1ste 5 vingerig blad begint ( dus 1ste en 2de internode weg )
@ Dj Felix : thx , en ik zuur de hele contest NIET af hoor !! Ik gebruik momenteel buffertabs , dus daar kan je best NIET op afzuren !!
Groetjes ...
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment