Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Euhm, K1, of je nu topt met de hand of de schaar, dat is hetzelfde risico hoor ivm met ziektes. Ontsmetten (mes, schaar, handen,of wat je ook gebruikt) na elk plantje is in principe noodzaak.
Waarom halen jullie altijd een volledige internode weg bij het toppen? Ik zie dat hier enorm vaak.
Ik haal steevast enkel de groeischeut weg. Waarom wachten op de ontwikkeling van die internode als je ze toch weg knipt.... Heeft dit enig voordeel waar ik niets van weet?
Euhm, K1, of je nu topt met de hand of de schaar, dat is hetzelfde risico hoor ivm met ziektes. Ontsmetten (mes, schaar, handen,of wat je ook gebruikt) na elk plantje is in principe noodzaak.
Waarom halen jullie altijd een volledige internode weg bij het toppen? Ik zie dat hier enorm vaak.
Ik haal steeNvast enkel de groeischeut weg. Waarom wachten op de ontwikkeling van die internode als je ze toch weg knipt.... Heeft dit enig voordeel waar ik niets van weet?
lokes Fruit , ivm wegnemen van sommige scheuten !! doe ik om ze weer opzelfde hoogte te krijgen !! sommige zaten op internode 5-6 andere op 6-7 !!
voor de rest heeft het enkel de voordelen die ik hierboven al vermeld heb !!
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Maar goed nu even de tijd nemen voor de dagelijkse Contest update !!
Dag 21 Groei / Begin dag 9 / Hpi 400 wat !!
Wat kan ik jullie vandaag mededelen , dat het Toppen van gisteren volgens mij niet zo heel veel stress heeft veroorzaakt aan de damen's !!
Ze zijn namelijk al goed bezig geweest met het ontwikkelen van de onderliggende takjes ^^ Tijd dat het struikjes gaan worden
Kwa drinken , krijgen ze nog steeds enkel kraantjes water !!
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,7 lv 71%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,6 lv 57%
Maar goed nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
Ons nakomertje : Tevens de enige dame die niet geTopt is !!
Allereerst de beste wensen en veel gekkigheid gewenst dit jaar ! .
De plantjes zien er toppie uit en de scheutjes komen er mooi aan idd , die plakbandjes v/d blumat komen bij mij altijd los van de warmte , picketten /haringen of een gaatje en een snelspanner doen et ook wel
Maar goed nu even de tijd nemen voor de dagelijkse Contest update !!
Dag 22 Groei / Begin dag 10 / Hpi 400 wat !!
Wat staat er vandaag op het programma ^^ zodra de lamp uitgaat , gaan de damen's nog eens een douchke krijgen met Bioshark => Dislike !!
Ter voorkoming van ongenodigde gasten !! Voor de rest laat ik ie pics het werk doen vandaag !!
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,9 lv 73%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 29,1 lv 52%
Maar goed nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
@ QnQ : Thx m8 ,ik gebruik Bioshark => Dislike !! enkel om op de plantjes te spuiten ( preventief tegen beestjes ) !! Voor op het medium ( enkel begin fase Groei potje 11-11-12 ) gebruikte ik Bioshark => Soil attack liquid !!Dus voor op het medium gebruik ik nu niets meer !!
Ivm dat fototje !! mja die aansluit stukjes ( kniestukjes ) had ik niet ter beschikking , worden wel besteld
Groetjes ...
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment