Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar goed nu even de tijd nemen voor een dagelijkse Contest update te doen !!
Dag 25 Groei / Begin dag 13 / Hpi 400 wat !!
Wat kan ik jullie vandaag vertellen , dat ik blij ben dat ik eindelijk een degelijk vervang toestel heb voor de torenventilator die het begeven heeft !!
Deze heb ik namelijk vervangen door een Boxfan en zo opgehangen dat die mooi over de plantjes blaast (Tevens blaas ik er gelijk ook de meeste warme lucht mee weg die ontstaat door de hpi bulb )
De clipfan die ik ter vervanging heb gebruikt , zal blijven dienst doen momenteel !! Deze heb ik net boven de passieve inlaat hangen om zo de verse lucht naar onderen te blazen
Ivm de temp en lv : Heb ik NIET meer te klagen he
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,8 lv 64%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28 lv 53%
Maar goed nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
ziet er nog altijd goed uit!
Mooi getopt alweer , hoelang heeft het geduurd bij de andere dames vooraleer ze trug gingen groeien ? (bij mij duurt het meestal een dag of 3...)
Plantjes hebben het erg naar hun zin, kan je zo al zien, go for it k1 keep em green , binnenkort naar 12 ben echt benieuwd wat deze wijfies gaan doen in de bloei, ziet er veelbelovend uit! Succes
@ El Nino : Thx , ivm toppen !! bij deze damen's niet zo heel lang hoor ' max 12 uur ) !! Ze starten namelijk heel snel aan de ontwikkeling van de onderliggende takjes
@ beginnertj : Thx , het zal wel ni zo heel lang meer duren nu
@ Fruitboer : Lol , jij maakt zo ook wel kans zonder ik het zelf verpest :d Ivm voorgroei !! geen idee !! ni lang meer :d max eind deze week !! Maar denk iets vroeger al
@ Smowkie : Thx m8 ben ook zeer benieuwd !! Hop naar de topjes !!
@ Dj Felix : thx
@ Bubba : Thx m8 , heb momenteel ni te klagen
Maar goed nu even de tijd nemen voor een dagelijkse Contest update te doen !!
Dag 26 Groei / Begin dag 14 / Hpi 400 wat !!
Wat kan ik jullie vandaag vertellen , dat naar mijn mening de damen's het nog steeds goed doen !! Stilletjes aan beginnen het volwaardige damens te worden ^^
Dus we geven ze nog paar dagen de tijd , om nog beetje breeder te worden en dan kunnen we de andere lamp plaatsen :d
Ivm de temp en lv : Deze blijft eindelijk weer beetje stabiel ^^
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,7 lv 62%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 27,9 lv 54%
Maar goed nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
Comment