Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat heb ik jullie vandaag te melden , dat ik de damen's nog maar eens een beetje verder uit elkaar gezet heb ( Nu mogen ze zo blijven staan ) Hopenlijk komt het tentje mooi vol zo
Toen ik de damens aan het verplaatsten was , merkte ik dat sommige bladpuntjes verbrand waren !!
Vermoedelijk oorzaak => De douche met Bioschark dislike , doordat het beetje bebost is blijven der hier en daar wat druppels hangen met als gevolg , verbrande puntjes als de lamp een paar uur brand.
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,8 lv 64%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,1 lv 60%
Maar goed , tijd voor de dagelijkse foto update : Sorry voor de paar wazige foto's !!
Ons nakomertje : Denk dat ik deze zal verhogen " door er een een potje onder te zetten "
Wat heb ik vandaag te melden , niet zo heel veel eigenlijk !! Kwa drinken krijgen ze nog steeds enkel kraantjeswater
Voor de rest zijn de damen's rustig verder het tentje aan het vol trekken ^^( zowel in de hoogte als in de breedte )
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 23 lv 61%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 27.9 lv 57%
Maar goed , tijd voor de dagelijkse foto update :
Ons nakomertje :
Echt mooi groen k1 ! En is al een serieus bos he?? Jij gaat wel echt hard met die snowwhite , ziet er zeker een potent soortje uit in ieder geval !! knallen maar en succes met de bloei he, laar die toppen maar komen
Comment