Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ peacemaker : dank u , daar doen we het ook voor he
Gelijk even de tijd nemen om de 2de update te doen !!
Namelijk , de dagelijkse Contest Update
Dag 7 : 12/12 lichtschema !!
Wat heb ik vandaag te melden , toen ik het tentje open deed , verschoot ik me een ongeluk !! Alles stond blank
Ik had namelijk de dag ervoor het pompje afgezet van de blumat sensoren , zodat het medium is dagje kon droogtrekken.
Net voor ik ging slapen heb ik nog even de tijd genomen om men vatje weer bij te vullen met 20L kraantjeswater en tevens ook om het pompje weer op te zetten .
Vermoedelijk heb ik tegen een blumat sensor gestoot terwijl ik fotootjes aant nemen was zonder dat ik er van winst , met als gevolg een mooi zwembadje .
Dus ja gelijk even alles weer mooi opgepoetst , even de tijd genomen om te Dieven en daarna weer alles mooi op de vaste plek in de tent gezet ^^
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,8 lv 69%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 27,9 lv 62%
Maar goed , tijd voor de dagelijkse foto update :
Ons nakomertje :
@ berry ryder : thx m8 , tword tijd ver de topjes zene :d
@ Dynamo : Thx
Maar goed , nu even de tijd nemen om de dagelijkse Contest Update te doen !!
Dag 8 : 12/12 lichtschema !!
Wat heb ik vandaag te melden , dat ik na het zwembadje van gisteren de damen's nu eerst effe allemaal ga laten droog trekken ( daar bedoel ik het medium mee )
Reden : zodat ik morgen hopenlijk weer de blumats kan instaleren !!
Voor de rest groeien de damen's lekker verder , tevens zag ik bij sommige damen's de voorbloei tevoorschijn komen !! Dus daar plaats ik morgen wel even een fotootje van !!
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 22,9 lv 67%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,6 lv 59%
Ons nakomertje :
Tentje knalt al mooi vol mate, laat de besneeuwde bloemen maar is komen , stop jij iedere plant appart in een weckpot om de verschillen te proeven ofniet? Grt
Mooi man, doe ik ook altijd en er is wel degelijk verschil ongeacht ze hetzelfde zouden moeten voorstellen he... Het gaat sneeuwen in je hok met een paar weken m8
@ Smowkie : zit altijd verschil op als je uit zaad kweekt :d , wil je 1 en hetzelfde !! Moet je stekken nemen ^^ Ivm sneeuw , was het maar al zover
@ El Nino : thx m8 , ik en de damen's doen ons best he
Maar goed , nu is het weer tijd om de dagelijkse Contest Update te doen !!
Dag 9 : 12/12 lichtschema !!
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat ik blij ben dat ik kan mededelen dat de voorbloei gestart was na 8 dagen 12/12 lichtschema !!
Ik vraag me af hoelang het nu nog gaat duren voor ik de werkelijk bloei ga zien , ik vermoed nog dagje of 6 maar dat zien we dan wel.
Ivm de blumat , die laat ik nog even opzij liggen , merkte dernet dat van sommige damen's de pot nog iets te zwaar aanvoelde.
Dus vandaag gaan we nog eens mat de hand water geven he
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 23,2 lv 69%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,5 lv 63%
Ons nakomertje :
hmm moeilijke keus K1 om te beslissen wie zal winnen, de verlsagjes zijn elkaar waardig mogen jullie niet allemaal winnen tent mooi vol en mooi groen, daar komt wel wat lekkers af K1
Comment