Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Medical-Spliff : idd m8 , nu gaat de pret pas beginnen ^^
@ Mint : Welkom en thx voor de leuke coment !!
@ berry ryder : Thx m8 , kan ze gebruiken wat de topjes betreft => laat ons hopen dat het mooie cola's worden
@ Barbamama : Leuk dat je nog is effe binne springt tot op heden hoor je me ni klagen he !!
Maar goed , tijd om de dagelijkse Contest update te doen !!
Dag 27 ( 12/12 ) Dag 13 Bloei :
Wat kan ik jullie vandaag vertellen , dat het elke dag leuker en leuker word om het tentje open te doen ^^ overal zie je nieuwe budjes komen en de hoofdtopje's beginnen mooi dicht te goeien :p
Tevens effe men verondschuldigingen aanbieden voor de iets of wat wazige fototje's ( Namelijk die van hoogte damen's ) deze waren op aanvraag van een Jd Member , dus bij deze
Maar goed , tijd om de dagelijkse Contest update te doen !!
Dag 28 ( 12/12 ) Dag 14 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , eigenlijk niet zo heel veel !!
Enkel dat ons nakomertje druk bezig is met een inhaal race ^^ dus ik denk dat ik deze dame 1 van de dagen gewoon op de grond ga zetten ( momenteel staat ze nog steeds op een andere pot ) , maar dat zie ik dan wel !!
ziet er ng altijd smooth uit k1 hoe zit het met de ontwikkeling van dat weirde topje... moet er tg even bij vermelden dat alle deelnemers zeker weten met alle liefde voor de plant hun verslag opmaken maar daar kruipt ook een vet pakje werk in om dagelijks!!!! een verslag bij te houden, respect zou ik zeggen en langs de andere kant goe zot godver respect k1
@ Eefke : lo lievertje , thx voor de lieve coment ly xxx
@ Medical-Spliff : lo m8 , ivm die 2 topjes die zien der nog steeds hetzelfde uit ^^ Hopen dat het zo blijft !! Zal der morgen nog is paar pics van trekken ivm verslag , mja je moet er iets voor over hebben he als je kans wil maken op de prijs
@ berry ryder : lo m8 , we gaan en blijven gaan he
Groetjes ...
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Der is weer een nieuwe dag aangebroken , dus tijd om de dagelijkse contest update te doen !!
Dag 29 ( 12/12 ) Dag 15 Bloei :
Wat kan ik jullie vandaag mededelen , dat ik gisteren de potjes van de damen's nog eens heb laten droog trekken !! Reden , we willen geen tamme wortels he
Tevens kan ik vertellen dat we nu de 1ste dag zijn van week 3 Bloei , dus de damens hun voeding gaat beetje verhoogd worden , vanaf vandaag krijgen ze 2ml Bud Candy en 2ml Big Bud per liter water !!
Comment