Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Medical-Spliff : lo m8 , jaja hopenlijk blijft het zo he
@ Eefke : lo lievertje , thx voor je bezoekje xxx ly (k)
@ Ganjax : lo m8 , ik denk dat dat te maken heeft met je internet settings !! als ik internet afsluit verwijdert pc automatisch cookies enzo mss moet je dat maar eens aanvinken !!
Groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
zijn de dwergen al opbezoek geweest.,, ziet er goed uit.. als ik 1 van die 7 dwergen was geweest was ik als struikrover je hokkie afgegaan.. groetjes..
Wat heb ik jullie vandaag te melden , dat na het droog trekken van het medium , bij enkele damen's toch wel wat zichtbare gebreekjes tevoorschijn beginnen te komen onderin de plant !!
Dus bij nader inzien had ik dit mss beter niet gedaan maar ja niets aan te doen , nu gaan we dat even in de gaten moeten houden om te zien of het zich niet verder ontwikkeld he .
@ berry ryder : lo m8 , mja ik deed het altyd !! maar vroeger draaide ik op grond nu op eigen medium dus daarmee mss dat ze der sneller last van hebben !!
@ AudioSystemRolla : lo m8 , dat je dat maar weet k3 gaat helemaal los !!
Groetjes ...
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment