Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Hasharin : Lo m8 , jaja eindelijk sneeuw op die toppen !! Tijd voor men boardje boven te halen ^^
@ Eefke : Thx voor de lieve coment schattie en je weet ik doe steeds men best he ly xxx
@ peuker : thx m8 , eindelijk toppen op komst
@ berry ryder : lol m8
Maar goed nu even de tijd besteden aan de Contest update !!
Dag 39 ( 12/12 ) Dag 25 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat de extra voeding die ik gisteren gegeven heb tot op heden nog niet veel heeft uitgehaald blijkbaar , zie nog steeds verkleuring van de onderste bladeren !!
Dus vandaag gaan we nogmaals dezelfde voeding geven als gisteren , 1.5ml bigbud , 1.5ml budcandy ,( 0.5ml Camg ) Aptus lijn in de hoop dat de verkleuring stopt
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,7 lv 61%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,5 lv 49%
Maar goed , nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
Maar goed nu even de tijd nemen om de Contest update te doen !!
Dag 40 ( 12/12 ) Dag 26 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat de extra toevoeging ( CaMg ) ni veel resultaat vertoond op de damen's !! Dus gaan we het eens over een andere boeg gooien he
We gaan de damen's vanaf nu een paar dagen ( afgezuurd ) water geven ph 6.0 en zien hoe ze daar gaan op reageren !!
Ivm de topjes , daar begint beetje kleur in te komen , sommige haartjes zijn reeds bruin
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,5 lv 62%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,3 lv 51%
Maar goed , nu is het tijd voor de dagelijkse foto update :
foto 22, wat een oerwoud! Damn, ziet er heerlijk uit man! Op foto 11 kan je de cola's goed vergelijken, die gaan nog wel aardig dicht groeien denk ik? Hoeveel weken wil je de witte dames nog gunnen?
Comment