Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@K1:heb deze ook besteld... volgende week eerste keer in gebruik 2x 75 watt voor 10 stuks of 4 x 75 watt voor 18 stuks
zit nog met 1 klein dilemma, 9 of 16 keer liberty haze van barneys farm, 9 stuks komen dan wel in 18 l potten.
Is de eerste keer op zaad wat zou jij aanraden?heb de secret jardin 120X120
hellow k1, 2 weekjes voorgroeien in de propagator sj 2 x 75 watt 2x 5 potjes of 2X 2X75watt en daaronder 3X6 potjes
gebruik de voorgroeilamp van philips 4OO watt HPI voor nog 1 of 2 weken in de grote tent, maar dat hangt af van de 16 of 9 planten
uit het verleden zette ik altijd 9 stuks (wel stekken) en gwn 2 weken voorgroeien onder de bloeilamp 600 watt hps en vond dat de tent toch nog voller kon
maar ben vooral de ziektes( spint en trips) echt beu uit de stekke en de beperkte keuze, daarmee dat ik overschakel op zaad en het ineens goed wil doen
maar dus blijft voor mij de vraag nog steeds hoeveel het beste zou zijn , 9 stuks zou ik ook wel toppen overwegen...
@ Bjorno : lokes , mja als je ze 2 weekjes geeft Tneon ! dan 2 weekjes max hpi !! 9 planten in 11l of 18 l !! dan krijg je zoiets als ik nu heb tentje vol met 9 damen's ^^
@ Medical-Spliff : lo m8 , idd nog weekje of 3 he :d nog 1tje pompen !! dan 2 spoelen he
@ Eefke : lo lievertje , ly xxx
@ El Nino : thx m8 , en hopenlijk gaan ze nog mooier worden !! zie ze tog nog alle dagen beetje groeien
Maar goed nu even de tijd nemen om de dagelijkse Contest update te doen !!
Dag 54 ( 12/12 ) Dag 40 Bloei :
Wat heb ik jullie vandaag te vertellen , dat ik de foto's het werk ga laten doen :d
Ivm de temp en lv :
- Tijdens de nacht uurtjes : Temp : 21,5 lv 60%
- Tijdens de dag uurtjes : Temp : 28,7 lv 42%
Maar goed , nu even de tijd nemen voor de dagelijkse foto update :
Mm mm mm
het is goed af en toe eens niet te komen zien, dan sta ik er al meer versteld van de evolutie
very very nice k-one !
ook dikke kanshebber !!!
Succes met de laatste loodjes
greeeetz
Comment