Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gaan super gozer!! keep on cruzin mate
1 Tip alleen van mij mischien wist je het al maar pas wel op met die
gele blaadjes die in de toppen lijken te verdwijnen, die kunnen namelijk rot binnen in de top veroorzaken
@ Bubba J : lokes m8 , thx en idd nu kank beginne aftellen
@ berry ryder : lo m8 , ik vermoed nog een weekje max m8 , maar zal strak is voor de eerste keer de trichs bekijken
@ peuker : lokes m8 , laat het ons hopen he !! anders al dat werk voor niets geweest !! Maar ik vermoed wel dat het iets lkkrs gaat zijn aan de geur te ruiken !! sweeTTTTTTTTTTT like Candy
@ HashiZall : lokes m8 , thx en ivm potten => zal ik der denk ik tog wel paar extra moeten halen
@ paffy : lo m8 , thx voor de info laat ons hopen dat ik rot vrij blijf !!
@ Eefke : lo schattieeeeeeee , thx voor de lieve coment !! ly ni vergeten he xxx
Tevens zal er deze avond weer een updateje plaatsvinden !! Jmmr genoeg kan ik de laatste 2 weekjes niet alle dagen uppen => heb het jmmr genoeg beetje te druk tegenwoordig
Groetjes ....
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
@ smowkie : lo m8 , ivm de toppen , ja die zijn lkkr aant opzwellen he ivm de geur uhm , speciaal voor u zal ik effe takje knippen de eerste waarneming is zoet , eenmaal ik de blaadjes er afknip komt er me een klein beetje een muntige geur me tegemoet , als ik een afgeknipt blaadje neem , dan ruik ik vooral een zoete muntige geur met mss wel een heel klein beetje een aardse geur bij !! zal tevens even paar pics neerplaatsen van het afgeknipte takje
Comment