Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K1 Goes Mental With Spliffseeds !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: K1 Goes Mental With Spliffseeds !!

Lekkere ronde zo man proficiat met de oogst

Comment

kijk nog effe snel mee
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Laat het je smaken K, mooi gedaan allemaal kerel, mooie kweek en mooi verslag!

Comment

hehe eindelijk netjes man bijna 1/1 en je ziet de aanhouder wint netjes m8 laat het je straks smaken.

grtz vapo

Comment

dat is nog eens een mooie oogst man! Tegen de tijd dat je dat op hebt staan er er weer 2 nieuwe oogsten bij! Zeer mooi verslag met veel leesplezier, bedankt!

Comment

Lokes cannalover's ,

@ Langenl : thx m8 , men potjes zitten weer vol , dus kan der weer even tegen he !!

@ Gonzo : lokes , je weet je bend hier meer dan welkom he hopenlijk heb je der van genoten !!

@ Ganjax : lo m8 , thx voor de leuke coment daar doen we het allemaal voor he

@ Vapoman : lo m8 , jaja k1 heeft zen best gedaan en ivm het oproken !! Dat komt zekers goed ^^

@ Cookaap : lokes , idd over de oogst mag ik ni klagen he, ivm verslag !! Np was weer leuk om te doen en hopenlijk hebben andere mensen der ook iets aan gehad he

Maar goed dat was het weer voor vandaag !!

Deze week zal ik wss nog een updateje of 2 doen !!

Namelijk het rookverslag en phenotype !!

Daarna is het enkel nog wachten op de uitslag van het testlab !!

Zodra ik de uitslag heb van de SnowWhite damen's ^^ , zal deze toegevoegd worden aan mijn topic !! Dat zal dan tevens de laatste update worden voor deze Contest run van Spliffseeds !!

Groetjes ....
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

wat een mooie oogst en volle potten heb je daar het ziet er lekker uit

Comment

K1 Goes Mental With Spliffseeds !!

Ben ook wel benieuwd naar die labtest succes met het roken

Comment

Congrats!!!! You've got my vote. Desalniettemin moet ik ook wel m'n hoedje afdoen voor de andere verslagen.
                    Voor mij persoonlijk een moeilijke beslissing tussen jou en Hashizall.
                    Nogmaals gefeliciteerd .

Comment

beste k1, ik heb ongeveer dezelfde groeiopstelling als jouw ( propagator 2x 75 watt groei) men plantjes zijn 2 dagen geleden bovengekomen, is het normaal dat de penwortel al door de bodem van het voor groei potje is gegroeid? voorgroeipotje is dezelfde als de jouwe 10x10

mvg bjorno

Comment

Lokes cannalover's ,

@ peuker : lo m8 , idd al men potjes zitten weer goed vol !! Dus mij hoor je zekers niet klagen

@ Smowkie : lo m8 , mja deze week word de labtest verstuurd !! na 2 weekjes curen is tijd om te proeven enzo he dus die tijd is aangekomen

@ den bolle : dank u voor je bezoekje en de positieve coment !!

@ Bjorno : lokes , dat kan zijn !! maar lijkt me wel heel snel !! in potje 10/10 kan ej ze ongeveer 12 dagen laten staan !! zodra je beetje verkleuring ziet aan de lobblaadjes !! dan ist tijd om ze over te potten Hoop u hiermee van diest geweest te zijn !!

Groetjes ...

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

lokes cannalover's ,

@ Medical-Spliff : thx m8 , met men volle potjes zal dat wel lukken en ja 1/1 verschoot er zelf beetje van nadat ik een beschrijving ( Het Customer Reviews ) had gelezen van een andere persoon op Spliffseeds site !!

Maar zo zie je maar !! dat je daar echt niet op verder kan gaan he !!

Tevens effe melden dat deze week het SMOKE rapport en het PHENOTYPE zal beschreven worden !!

Weekje later ongeveer , komt er nog een LabTest en dat zal dan tevens het einde zijn van mijn Spliffseeds contest ^^

Groetjes en tot deze week !!!
                            Last edited by k1; 28 April 2013, 10:06.

Comment

Hey K
                              Ik kijk al weer uit naar je volgende ronde
                              En geniet van deze.

grtz
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Lokes Berry ,

volgende run die te lezen is is op jd !!

Is momenteel in bespreking => Zal wss nog 1tje worden voor Spliffseeds

Maar daar horen jullie meer over als het zover is

Groetjes ...

Comment

Bezig...
                                X