Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek. Super Silver Haze en Blueberry AF.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek. Super Silver Haze en Blueberry AF.

Korting op 420shop
    Hoi

Ik maak even een topic zodat ik jullie op de hoogte kan houden van de ontwikkelingen, en terwijl wat tips krijgen voor mijn vragen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Even wat bijkomende info.

Heb zonet nog de EC gemeten, die schommelt nu rond de 1, dus dit lijkt me wel OK.

De PH daarentegen is 5.3 - 5.5. Kan i dit zo laten of toch best aanpassen ? En hoe pas ik dit best aan, door voorzichtig water te geven met een hogere PH ? Hoeveel moet die PH van het water dan zijn als ik de PH van de aarde tot 5.7-5.8 wil krijgen ?
    Attached Files
    Last edited by Achten; 14 December 2012, 13:40.

Re: Eerste kweek. Super Silver Haze en Blueberry AF.

Ziet er goed uit, wat je vragen betreft kan je beter denk ik niet bij mij zijn, ik ben niet zo van al dat apparatuur

Comment

Blaadjes zien er idd mooi uit, maar de steeltjes zijn nog zo dun ? Of moet ik ze wat meer tijd geven ? Beetje ongeduldig hier

Comment

wat voor voeding heb je gegeven neem aan alleen wortelstimulator?

hoe hoog hangt je lamp?
        en idd gewoon geduld hebben groeit vanzelf

Comment

ik heb 1x water met voeding gegeven en enkele kerel gewoon water.

voeding was aptus startbooster, aptus regulator en bcuzz 1 component soil nutrition. iets lagere hoeveelheden dan aangegeven op het kweekschema, omdat ze nog zo jong zijn..

lamp hangt op 90-95cm.

edit: lijkt alsof ze weinig drinken ? ik geef maar 1x om de 2-3dagen water en dan nog echt niet veel. minder dan 0.1l per pot.

Comment

ok volgens site van bcuzz mag je dat pas geven na 3 weken??die aptus mag wel als ik dat zo lees en die startbooster is ook goed volgens mij
            je lamp hangt netjes het is ook meer als logisch dat se weinig drinken het zijn nog sprietjes die van mij drinken een halve liter maar die hebben 6.5 week bloei gehad

Comment

hoi achten,

allereerst welkom op het forum...

persoonlijk zou ek ng ff wachten met overpotten want je wortels zijn ng niet zo super goed ontwikkeld...laat eerst je worteltjes hun werk doen en je plant een beetje groter en steviger worden en dan zou ik ze overpotten

grtz antwerp

Comment

Ik zie ondertussen witte worteltjes onderaan de kleinste potjes. Tijd om te overpotten of kan het geen kwaad ze nog even te laten staan ?

LV is rond de 30% als ik niet af en toe water op de binnenkant de de tent sproei, kan dit kwaad ?
                Attached Files
                Last edited by Achten; 18 December 2012, 13:15.

Comment

zodra de worteltjes onderaan zichtbaar zijn kan je gaan overpotten
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik was idd aan't denken om ze onmiddelijk in de grote pot te zetten. Maar dan moet ik toch nog de aarde wisselen, niet ?
                      Nu staan ze in zaai-en stek aarde, als ik ze overpot doe ik ze in universele potgrond. Of kan ik ze ook laten ontkiemen en voorgroeien in die universele potgrond ?

Lamp ga ik 15cm lager hangen dan.

Vanavond nog 1x water geven, en dan niets tot donderdagavond, en dan overpotten ?

Comment

overpotten toch spannender als gedacht.

Heb er eentje gedaan, om te zien hoe het ging. Toch wat zijworteltjes afgebroken. En het was nog niet droog genoeg dus niet alle oude aarde is er vanaf. Ik heb het gedaan voor ze gingen slapen. Ondertussen is het licht terug aan. Na hoeveel zie ik of mn plantje "dood"gegaan is ?

Met de rest wacht ik nog een dag

Comment

dat zul je wel zelf merken

Comment

Spannende tijden.

De eerste foto was net na de verhuis.
                            De tweede foto is na een nachtje rust.

De grond waar ze in terecht zijn gekomen (ondertussen +12uur geleden) is universele potgrond met afgezuurd water, op temperatuur.
                            Vanavond al klein beetje voeding geven of nog even laten wennen aan hun nieuwe woonst?
                            Attached Files
                            Last edited by Achten; 22 December 2012, 10:29. Reden: foto's in verkeerde volgorde. foto1 (IMG 1026) is na het nacthje rust. foto2 (IMG 1025) is van net na de verhuis

Comment

Bezig...
                            X