Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

15 ''Amnesia Haze'' planten kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    ben pas begonnen met een jardin 1,20 x 1,20 x 2,00 darkroom ( kweektent)

wil er 15 amnesia haze planten inzetten, wie kan mij wat meer vertellen over de opbrengst.

hoe ik zelf heb gelezen staat dat je er gemiddeld zo,n 20 gram p plant er vanaf haalt, is dat ook zo met een 600 watt hps lamp erboven? en welke voeding ( groei en bloei) is het beste voor ze?

Re: 15 ''Amnesia Haze'' planten kweken

hey tjappiej

je begint in ieder geval met een mooi maatje tent.
    de opbrengst hangt samen met een hoop:voeding,licht,medium,temp. en gaat zo maar voort
    ik heb zon id dat je met die 15 plantjes toch wel een gram of 600 eraf moet kunnen halen.

voor een klein id wat de amnesia dames doen ik heb een kweekverslagje opgestart toen de dames de bloei in gingen misgien staat er wat info voor je bij met betrekking tot de amnesia haze: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-amnesia-haze

suc6 ik ben benieuwd wat je er van gaat maken

greetz

Comment

De opbrengst
      Je zal 3 duizend euro kunnen verdienen of een boete met een taak straf.
      Die taak straf zal lopen tot 240 uren werken in dat 30 weken kun je hoop geld verdienen of opbrengst maken

In het buitenland kun je zelf 3 maanden cel in.
      in die 3 maanden,als je had gewerkt had je ook 4500 euro kunnen verdienen
      Dat is het opbrengst

Comment

De opbrengst op dit forum: ik hoop dat je de regels van dit forum hebt gelezen?

Comment

zoals hij het in ze bericht heb staan komt het toch niet over dat het voor verkoop is. ik wil niet kwaad doen maar wat je van je plant afhaalt is toch opbrengst ongeacht je het verkoopt ofniet. Hij wou gewoon weten hoeveel grammen hij per plantje kan verwachten na de oogst.

i mean no harm haha

greetz

Comment

Ik had het ook zo gelezen hoor, maar onze lieve heer blijkbaar weer niet ghehe als je over het aantal grammen per plant praat, dan praat je inderdaad over opbrengst toch? Ivm de voeding als je de gekende merken gebruikt zit je zowiezo safe ... Biobizz canna hesi plagron etc etc.. Wel ff uitmaken alsje bio voeding neemt of gewone... Als je niet gaat afzuren neem je misschien beter bio ...Mooie setup trouwens, laat ze maar knallen kerel, we gaan je volgen

Comment

Als er ingehaakt wordt met bedragen, mag ik toch een kleine kanttekening plaatsen?
              Mij maakt het niks uit als je eraf geflikkerd wordt, ik slaap er net zo goed om

Comment

Dat hadden we al door man

Comment

ja tuurlijk daar zijn jullie uitteraard voor ik had alleen niet het id dat het om bedragen ging maar mijn excuses dan

Comment

1000000000x sorry de snorry betsy

Comment

No harm done

Comment

okee ja het zou mooi zijn als het direkt zo,n 600 gram zou opleveren kunne we er een flinke tijd er weer tegen aan

wie kan mij het beste vertellen welke bloei vloeding het beste is?
                        krijg nu vandaag of morgen mij schatjes ze zijn inmiddels al bijna 2 weken voor gegroeid
                        hoe ik las duurt het hele proces bij haze rond de 12 wken dan heb ik dus nog 10 wken te gaan

zodra ik begin volgen de foto's nog!!

Comment

Die 12 weken zijn dat geen bloeiweken? Anders denk ik dat je nu nog niet mag aftellen hoor, de groei telt niet mee.... Voor je voeding kan ik 3 merken aanraden die zeker goed en betrouwbaar zijn , hesi , canna, plagron maar er zijn nog veel goede merken hoor... Succes

Comment

Die 12 weken zijn idd bloeiweken, mijn Haze duurt ook nu zo lang en vorige kweek m'n amnesia ook.

Dus nu zijn ze 2 weken voorgegroeid, (wss nog een weekje bij jou dan voorgroeien op 18/6?) en dan overschakelen op 12/12. Je zal dan witte haartjes beginnen de te zien (voorbloei) en vanaf dat je iets begint te zien die op een budje lijkt kan je beginnen tellen voor die 12 weken. Duurt best wel lang dus (hebben alle Haze plantjes) maar het is het wachten waard als jet mij vraagt

Als voeding zijn de 3 die onze vriend Smowkie aanraadt zeer goed. Zelf gebruik ik Canna, maar Plagron is beter denk ik (wordt over het algemeen het meest gebruikt/vermeld op dit forum) .

Met die 600W HPS lamp zal je ongetwijfeld prachtige planten kunnen kweken, wel zorgen dat je de temperatuur onder controle kunt houden want het kan snel mislopen!

Veel succes ermee!
                            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                              Als er ingehaakt wordt met bedragen, mag ik toch een kleine kanttekening plaatsen?
                              Mij maakt het niks uit als je eraf geflikkerd wordt, ik slaap er net zo goed om
                              Ni liegen he !! Ik weet dat jij der wakker van ligt
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                              X