Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!
Zeer mooi verslag !!
Heb m'n stoeltje maar eens effe bijgeschoven .
Zeer mooi verslag !!
Heb m'n stoeltje maar eens effe bijgeschoven .
13-1-15 Spliff's Strawberry overzicht.jpg |
Op de twee bovenste foto's staan SB1 tot SB4, op de onderste 2 foto's zie je dan weer de 2de rij met SB5 tot SB8. Let ook op de tweeling, lijkt er sterk op dat deze 2 goeie dames zal opleveren. |
13-1-15 Collage Na De Douche.jpg | Onderaan de pot is het nog heel nat, naar het midden toe is het net ietsje droger, hier zitten momenteel de wortels. Dit is volgens mij dan ook ideaal. Met ze simpelweg af en toe een douche te geven door de dag, blijft alles netjes op peil en hoef je dus na het overpotten makkelijk een week geen watergift te plannen. Ook onder de hps is dat zo, maar dan moet je je potten afdekken om verdamping tegen te gaan. Ze gaan wel leker al zeg ik het zelf |
13-1-15 Bloeitent overzicht.jpg, | foto 1: Bubble gum links achter, tevens mama van de linkse in de groeikamer. foto 2+3: Overzicht foto 4: Bubble links vooraan foto 5: Toxic Berry 1 (staat links tussen de 2 grote bubble's) foto 6: Bubble Gummers (de al afgekeurde mama's) foto 7: Links Toxic Berry 2 en rechts mijn probleemkind dat er niet uit ziet, maar ondanks alle verwoesting en terreur die ik haar aandeed nog steeds mooie toppen produceert, ook een Bubble Gum |
Comment