Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

    Ik ben een DVD aant checken met aardig wat info voor beginners. "Jorge Cervantes - Ultimate Grow"
    Aangezien ik er ooit wel zelf eens werk van wil maken..

    #Scratch this

    Kan maar proberen helpen ^^
    Last edited by Beginn; 27 March 2013, 16:53.

    Comment


      #92
      Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

      Hoe gaat-ie ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #93
        Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

        Denk dat alles nog wel goed zit. Morgen zal ik nog eens wat fotomateriaal plaatsen. Als er geen plotse veranderingen meer optreden zal het volgend weekend oogstweekendje worden.
        Ik heb het niet kunnen laten om enkele van de heel kleine knopjes onderaan weg te knippen, te drogen op de digicorder en te testen. Belooft alvast niet slecht te zijn lijkt mij. Ruikt best OK en smaakt weel lekker. Alleen het effect mag nog wat steviger worden, maar als ik de bovenste toppen bekijk denk ik dat dat geen probleem zal zijn. Nog een weekje geduld uitoefenen en dan zal ik kunnen zeggen wat het resultaat nu echt is.

        Comment


          #94
          Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

          Ja dan waren de trichs onder nog niet klaar, maar wel mooi dat het je goed smaakte!
          Dat de rest je ook mag smaken

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

          Comment


            #95
            Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

            Heb al snel eens een fototje genomen. Zo zien ze er nu uit:

            DSC02697.jpg

            Comment


              #96
              Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

              Die kan nog wel een week of 2 hoor

              Succes

              Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

              Comment


                #97
                Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                Yeah, die is nog niet aan de finish.
                Toppie ziet er wel goed uit, dat effect komt pas als de trichomen naar amber verkleuren.
                Nog even op je handen zitten, en je geduld zal beloond worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #98
                  Last edited by NederBelg; 5 April 2013, 21:26.

                  Comment


                    #99
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                      Net nog eens wat foto's genomen. Ze zien er wel wat verschillend uit allemaal.

                      Plantje 1 ziet er het minst uit. De toppen zijn ook kleiner en smaller dan bij de anderen. In vergelijking met de andere 2 is deze een lange smalle en minder "volle" plant. Al wat ik van plant 1 kan halen, beschouw ik als "extra opbrengst".

                      9.1.jpg9.2.jpg9.3.jpg

                      Plantje 2 doet het prima en ziet er ook het best uit: mooie kleur, meer en dikkere toppen en een "vollere" plant. Hier verwacht ik dan ook het meest van.

                      9.1.jpg9.2.jpg9.3.jpg9.4.jpg

                      Plantje 3 zit tussen de twee andere in en is zowat een kleinere versie van nr 2. Ziet er ook wel best ok uit, maar is wat kleiner en wat smaller. Toppen zijn ook wat kleiner, maar nog wel goed denk ik. Alleen in de bovenste top zit er heel wat bladgroei maar voor de rest doet ie het wel goed.

                      9.1.jpg9.2.jpg9.3.jpg9.4.jpg

                      Comment


                        Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                        Foto 1 & 2 Ready, dat weekje is nog prima.
                        Foto 3 bahh wat is dat voor bende dan?
                        Die is ook nog niet helemaal klaar 1 a 2 weken.
                        Foto 4 nog 1 op z'n vroegst nog 2 voor z'n best!

                        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                        Comment


                          Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                          Bedankt voor je comment, maar ik snap 'm niet volledig.
                          Van de 11 foto's zijn foto's 1, 2 en 3 allen van eenzelfde plant. Die is m.i. tegen volgend weekend klaar. Maar da's de minste plant dus.
                          Foto's 4,5,6 en 7 zijn allen van de tweede plant. Die zal wss nog wel een weekje langer nodig hebben.
                          Foto's 8,9,10 en 11 zijn van de laatste plant, die er ergens tussenin zal vallen schat ik.

                          Het is sowieso wel de bedoeling ze allen samen in de tent te laten drogen, vandaar de afweging wanneer ik dat best kan starten. Beter een weekje later dan denk ik, vermits plant 1 toch de minste is en ik me beter kan richten naar het beste moment voor de twee andere planten.

                          Comment


                            Comment


                              Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                              ivm het verhoogde risico op toprot zou ik ze niet donker zetten.
                              Foto 10 van de laatste serie vind ik er al wat verdacht uitzien.

                              Aan de paarse stam te zien hoef je ze niet extra te stressen.
                              Zou het vonnis niet te lang meer uitstellen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                                Die 10e foto is eentje van plant 3. Die heeft allemaal mooie toppen, behalve de bovenste waar zoals je kan zien erg veel van die bladgroei inzit. Ik wist niet dat de extra stress ze in dat geval richting toprot kan/zal drijven, dus bij die plant dan idd mss beter niet laten stressen.
                                De paarse stam is enkel bij plant 1. Zoals ik eerder al zei: die ziet er niet geweldig uit en alles wat daar nog af zal komen beschouw ik als extra.
                                Plant 2 is dus degene waar ik vooral voor ga.
                                Die is op dit moment ook het minst ver gevorderd en kan waarschijnlijk wel enkele dagen langer. Zou het een betere optie zijn op de oogstdag het licht weg te nemen en planten 1 en 3 al te knippen en te drogen hangen, terwijl ik plant 2 nog even gewoon in het donker laat staan (in dezelfde tent)? En dan plant twee zo nog een dag of 2/3 in het donker te zetten vooraleer ik die knip. Dat zou me dan ineens de tijd geven om twee planten rustig te knippen terwijl de andere nog eventjes stresst...

                                Comment

                                Bezig...
                                X