Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

    Nog een week... Ongeduld begint toe te nemen
    Zo zien de toppen van het beste plantje er nu uit:

    top2.jpg

    Deze zullen dus nog een dag of 9 staan. De andere 2 zitten al wat verder dus die wil ik binnen 7 dagen knippen. Nog wel eerst even wat info opzoeken om na te gaan dat het geen probleem is om geknipte en niet geknipte plant samen in zelfde donkere ruimte te zetten.

    Comment


      Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

      Even snel gegaan... Plantje 1 en 3 waren klaar, dus die hangen nu te drogen. De lamp heb ik dus al weggehaald en morgen gaat plantje nr 2, het beste, onder de schaar. En dan maar drogen...

      Comment


        Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

        Je hebt er wel wat moois van gemaakt
        Dat het je mag smaken

        Comment


          Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

          Dat zal ik binnen een goeie week weten te zeggen. De opbrengst valt alvast mee: 130, 150 en 260 gr. Drogen zal natuurlijk nog heel wat gewicht doen verliezen, maar dat lijkt me op zich toch niet slecht. Gezien het toch maar voor eigen consumptie is, kan ik wel een heel tijdje verder

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Voor de volledigheid nog enkele foto's:

          DSC02769.jpgDSC02768.jpg

          Comment


            Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

            Je nat gewicht delen door 5, dan heb je ongeveer het drooggewicht.
            rookse straks
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

              Dat zou een geslaagd resultaat zijn. Heb altijd al gezegd dat ik een totaal van 100gr een heel goed resultaat zou vinden. Da's dus de doelstelling.

              Comment


                Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                Zo, alles is klaar. Zoals verwacht is plantje 1 het minst, zowel qua kwaliteit als qua kwantiteit. Slechts een flauw effect dat zeer snel weer volledig weg is. Gelukkig heb ik een pak meer van de andere twee plantjes kunnen halen. Die zijn zeer vergelijkbaar van kwaliteit. Ik kan het verschil nauwelijks tot niet proeven. Het is niet het beste dat ik al ooit gerookt heb, maar zeker geen slechte kwaliteit. Geen harde knalwiet, maar eerder een goede zachte high. Superlang duurt het effect niet, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ideaal om 's avonds rustig in de zetel te relaxen. Smaak zit zeker goed en hij ruikt ook best wel OK vind ik. Niet al te hard, en da's handig als je in een appartementsblok woont De drie planten in totaal brachten 142 g op, dus daar hoor je mij ook niet over klagen. Veel meer dan de 100 die ik voor ogen had. En dat allemaal voor mij alleen, dus ik kom wel een half jaar ofzo toe. Wat mij betreft: experiment geslaagd. Misschien binnen paar maanden een tweede kweek starten, waarbij ik dan meer gericht tewerk ga: kwalitatieve grond, specifieke voeding, lamp van 400 ipv 250... Maar eerst genieten van de oogst. Alvast bedankt iedereen voor de tips en raadgevingen hier. Grtz!

                Comment


                  Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                  Congrats man , lookin good.

                  Laat ze smaken, lekker netjes zo je eigen kweek.

                  Comment


                    Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                    mooi resultaat makker!!

                    ik weet wat je bedoeld met dat verschil in kwaliteit e.d,had net hetzelfde met men eerste kweek vorige keer.

                    daar waren men eerste 2 planten echt topwiet en men derde zowat meer fluffy shit....

                    maar nog is bij u ziet het er allemaal heel mooi uit ze...op naar de volgende ronde

                    grtz

                    Comment


                      Re: Eerste kweek van een beginner: WW autoflower

                      Thanks. Ik kan het iedereen aanraden: zorg voor je eigen stuff. Je weet perfect wat er wel, en vooral wat er niet aan te pas is gekomen. Als het puur voor eigen gebruik is, kan je best degelijke kwaliteit bekomen zonder er al te veel moeite voor te doen en/of er al te veel verstand van te hebben.
                      Ik blijf erbij: als een onhandige kluns als ik het kan, dan kan iedereen het. En op forums als deze, kan je terecht voor heel wat info. Mijn leuze; doe het gewoon allemaal zelf.

                      Comment

                      Bezig...
                      X