Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beetje laat eigenlijk maar ze krijgen deze week toch nog wortelstimulator mee in de voedingsoplossing, plus halve dosering canna vega waardoor de EC op zon 1,3 uitkomt. Ze zijn vandaag gevoed en morgen worden ze weer gevoed, erna krijgen ze het nog even om de dag afhankelijk van wat ze laten zien aan behoefte
week 4 super lemon hazeLichtvoorziening:2x 240 watt LED, 1x 400 watt hpsMaximale temperatuur 27Minimale temperatuur 19,5PH voedingsoplossing: 5.8-6.2 EC voedingsoplossing: 0,481Voeding gebruikt: Co2 + 1,3 EC 5,8-6,2 PH groeivoedingTijdschema: 12 uur licht, 12 uur donkerOpmerking: Schijnbaar kan ik geen fotos meer plaatsen, ook blijft de tekst niet hetzelfde staan...ik weet niet of het aan mijn pc ligt of het forum, maar het wordt steeds slechter eerst de chat en nu de tekst en fotos...ligt dat aan mij?
QnQ zn oplossing ook geprobeerd....comp helemaal opnieuw geinstalleerd (moest toch gebeuren) maar nog steeds zelfde probleem.Beetje saai kweekverslag zo zonder fotos wat mij betreft mag er slotje op of verwijderd worden want dit heeft weinig zin zo
ik kan weer chatten en uploaden enzo mja dan mist nu een stuk uit het verslag...dus alsnog graag slotje of verwijderen komt er van deze helaas geen verslag.
Lichtvoorziening: 2x 240 watt LED , 2x 400 watt hps Maximale temperatuur 27 Minimale temperatuur 20 PH voedingsoplossing: 5.8-6.2 EC voedingsoplossing: 1.5-2.0 Voeding gebruikt: Co2 + Terra Vega, Flores
Tijdschema: 12 uur licht, 12 uur donker
Opmerking: 2 plantjes zijn een stuk achter gebleven, orzaak onbekend, mogelijk te nat gestaan en vanwege dat ook ondervoed in het begin. Ook weer wat verbeter puntjes ontdekt voor de volgende
Week 3 dat ze op 12/12 staan toch zeker ?
Dan zul je binnen een paar dagen eerste bloei gaan zien, en vanaf dat moment ga je de bloeiweken tellen
Verbeterpuntjes zijn altijd goed, als er niks fout gaat leer je ook weinig eh
Op naar de toppen !
ziet er mooi uit!
De bloei zal idd gaan aanbreken, alleen een vraagje
zie bij voeding staan dat je Canna Vega & Flores gebruikt.
Deze 2 mogen niet gecombineerd worden, toch? voedingschema.jpg
Ben benieuwd achter je kweekje, heb ook SLH staan op het
ogenblik. Veel succes!
Comment