Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie setup heb je Af en toe bekijk is je verslag eens. Die bladeren, het kan een ph probleem zijn maar eerst zou ik even spelen met de waterhoeveelheid die je ze geeft.
daar ben ik idd mee bezig cookaap enkel lijkt dit te droog of te nat? al zoveel discussied ghehad wat die bladeren kan veroorzaken dat ik geen idee heb
zelf zou ik zeggen, veel te nat. Wat voor potten heb je? Want als je geen (of te weinig) gaten onderin je potten hebt kan het overtollige water niet doorstromen (als je van boven water geeft).
ik heb 18 liter smartpotten, en idd dat dacht ik ook al. Ik heb ze gisteren nog wel gegeven met een voeding want dat was nodig maar nu gaan ze eerst even opdrogen een aantal dagen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
enige wat ik erover terug vind overal is ph probleem...maar ph ligt altijd rond de 5.8-6.2 en vaak op 6.0
Nog wat fotos, ze krijgen nu meer water en meer voeding dan voorheen.
Ik heb ze afgelopen dagen even dubbele dosis gegeven en ben nu het waterverbruik per plant eens naar aan het kijken.
Er is nog wel veel krom getrokken maar het lijkt wel wat minder te worden al. Zolang de planten geen tekenen van teveel voeding verder geven hou ik ze op rond de 1.8 EC
waar ik waarschijnlijk mee te maken heb is een N overschot.
Ik kan de planten niet flushen omdat ze op scrognet gebonden staan.
Bijvoeden was denk ik toch niet zon goed idee...het lijkt niet veel erger te worden maar hoe ga ik dit kunnen compenseren of oplossen zonder te flushen?
Nog steeds is de oorzaak van gekrulde bladeren niet duidelijk
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
om het op te lossen denken we zelf aan pk13/14 in lagere dosis gebruiken deze week en verder geen bloei of groei voeding en dan samen met wortelstimulator en enzymen.
Zou dat mogelijk een oplossing kunnen zijn?
Comment